Wystarczy tyle?

11. Data: 2001-12-25 16:14:43

Temat: Re: Wystarczy tyle?
Od: Łukasz Kirzyński <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasim" <q...@p...fm> wrote in message
news:a037qa$h52$1@news.tpi.pl...
> Nazywanie skłonności samobójczych głupotą to chyba nieporozumienie.
> Ja w tym nic śmiesznego nie widzę.

Odnosilem sie raczej to kwestii trucia sie / podtruwania lekami.
Zdaje sobie sparwe z tego, ze w gro wypadkow jest to rodzaj
wolania o pomoc, lecz moim zdaniem, inne sa bardziej
efektywne

Pozdrawiam

Luca

12. Data: 2001-12-26 22:37:16

Od: "Quasim" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kirzyński":
> [...]
> Zdaje sobie sparwe z tego, ze w gro wypadkow jest to rodzaj
> wolania o pomoc, lecz moim zdaniem, inne sa bardziej

Niewątpliwą "zaletą" lekarstw jest to że właśnie nie dają 100% pewności,
znam kilka osób które dzięki tej nieskuteczności żyją i się cieszą dobrym
zdrowiem.

Quasim

13. Data: 2001-12-26 22:37:28

Temat: Re: samobójstwo
Od: "Quasim" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "st"

> Tu bym się nie zgodził,nie wypaliłem w zyciu żadnego papierosa a alkohol
> powoduje u mnie odruch wymiotny.Narkotyków też nigdy nie widziałem,ludzi
> uzaleznionych kompletnie nie rozumię.

Chyba niejasno się wyraziłem.
Nie mówię, że depresja to uzależnienie, ale że depresja to przewlekła
choroba (tak jak alkoholizm), często nie uleczalna.
Niestety znam wiele osób, które żyją w tym koszmarze od wielu lat.

Quasim

14. Data: 2001-12-27 10:27:17

Od: "Margoska Lazowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przewlekła
| choroba (tak jak alkoholizm), często nie uleczalna.
| Niestety znam wiele osób, które żyją w tym koszmarze od

Niestety, ale tak to wlasnie wyglada. Znam osobe, ktorej
jedynym marzeniem jest umrzec, mozliwie szybko i
bezbolesnie, a najlepiej juz, tyle ze - jak sama mowi - ma
zbyt malo odwagi, zeby konstruktywnie cos z tym zrobic (i na
cale szczescie). Oczywiscie, zdarza sie, ze jest jej
"lepiej", ale caly czas jest jakby nieobecna (gleboka
depresja endogenna...). Bardzo smutne jest to, ze terapia
niefarmakologiczna w ogole na nia nie dziala (nalezy do tych
"madrzejszych" - niech sobie mowia, ja i tak wiem swoje), a
jej depresja jest wynikiem ciezkiej pracy nad soba (wmawiala
sobie, ze to, co jej sie w zyciu nie udalo wcale nie mialo
sie udac, a szczescie polega na swiadomosci tego, ze nic sie
w zyciu nie osiagnie). Nie pozwala sobie pomoc w zaden
sposob.
Tyle, ze to chyba nie jest temat na te liste...
Margoska

15. Data: 2001-12-28 09:28:56

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sie udac, a szczescie polega na swiadomosci tego, ze nic sie
>w zyciu nie osiagnie). Nie pozwala sobie pomoc w zaden

Na szczescie o tym mowi... podobno prawdziwi samobojcy nie mowia tylko
dzialaja...
Co do leczenia - znajomy psychiatra mowil mi kiedys ze glebokie depresje nie
mozna leczyc tylko psychoterapia. Nalezy koniecznie zastosowac jakies leki
antydepresyjne i razem z nimi prowadzic psychoterapie...

pozdrawiam
Lukasz

16. Data: 2001-12-28 23:50:13

Od: Łukasz Kirzyński <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pewności,
> znam kilka osób które dzięki tej nieskuteczności żyją i się cieszą

I tutaj kwestia dawki, i inwencji pacjenta. Jesli ma chocby minimum
wiedzy, to czesto eksperyment konczy sie tragicznie.

Luca

17. Data: 2002-01-25 23:54:42

Od: "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem wystarczy 10 pieter i nie ma co truc d........... calej
grupie.....
MiloszM

Pytanie - oznaczanie terminu ważności
Sir. Pini vel Tussipini