samoopalacz czy krem brązujący

1. Data: 2005-05-20 10:51:31

Temat: samoopalacz czy krem brązujący
Od: "kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszałam ze krem brazujaacy zostawia plamy a z samoopalaczem trzeba bardzo
uważać.więc co jest lepsze?

1. Data: 2005-05-20 11:15:30

Temat: Re: samoopalacz czy krem brązujący
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 May 2005 12:51:31 +0200, in pl.rec.uroda "kaska"
<k...@b...pl> wrote in
<5...@n...onet.pl>:

>slyszałam ze krem brazujaacy zostawia plamy a z samoopalaczem trzeba bardzo
>uważać.więc co jest lepsze?

czytanie archiwum.

amg

1. Data: 2005-05-20 22:51:13

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaska" <k...@b...pl> napisał
> slyszałam ze krem brazujaacy zostawia plamy a z samoopalaczem trzeba
> bardzo
> uważać.więc co jest lepsze?

Jakoś ja uzywam kremu brazujacego i nie widze plam...nawet nie brudzi
koszuli :)) Poza tym zmywa sie go na wieczor a rano znowu naklada...tak wiec
na pewno lepsze to niz zabawa z samoopalaczem.

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2005-05-21 12:59:12

Od: "lele" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiec
> na pewno lepsze to niz zabawa z samoopalaczem.

to raczej ta zabawa z kremem jest męcząca. Samoopalacz nalożysz poprawnie i
masz efekt na jakiś czas, a krem nakładasz rano a wieczorem
zmywasz??????????????????????? ojj

1. Data: 2005-05-21 14:27:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

lele wrote:
> to raczej ta zabawa z kremem jest męcząca. Samoopalacz nalożysz
> poprawnie i masz efekt na jakiś czas, a krem nakładasz rano a
> wieczorem zmywasz??????????????????????? ojj

Serio zmywasz kremy? Zdradzisz, po co?

JoP

1. Data: 2005-05-21 15:18:18

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lele" <i...@o...pl> napisał
> to raczej ta zabawa z kremem jest męcząca. Samoopalacz nalożysz poprawnie
> masz efekt na jakiś czas, a krem nakładasz rano a wieczorem
> zmywasz??????????????????????? ojj

Tak wlasnie robie...tak nawet jest napisane na opakowaniu...przeciez to
tylko krem brazujacy nic wiecej..i zeby bylo malo znakomicie nawilza
cere...Wada cena - 85zl za 60ml (Clinique)

1. Data: 2005-05-21 15:20:39

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał
> Serio zmywasz kremy? Zdradzisz, po co?

NIe wiem o co Ci chodzi...To moja wina ze na tym polega dzialanie tego
kremu...poza tym to nei jest zaden samoopalacz tylko żel-krem brazujacy
ktory sie aplikuje codziennie rano...Chyba logiczne jest ze jak wieczorem
myje twarz to wszsytko sie zmywa...i juz nie ma tego delikatnej
opalenizny....jesli dalej nie wiesz o czym ja mowie to radze przejsc sie so
perfumerii i przetestowac...

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2005-05-22 14:25:44

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal napisał/a w news:d6njk6$7f9$1@amigo.idg.com.pl:

> To moja wina ze na tym polega
> dzialanie tego kremu...

Dlaczego Twoja?

> tylko żel-krem brazujacy ktory sie aplikuje codziennie
> rano...Chyba logiczne jest ze jak wieczorem myje twarz to
> wszsytko sie zmywa...i juz nie ma tego delikatnej
> opalenizny....

Chyba Ci się pozajączkował podkład i samoopalacz/krem brązujący.
Hint: tego drugiego NIE zmywamy.

pst Pisałam już coś o kończeniu zdania _jedną_ kropką?

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-05-22 17:42:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal wrote:
> NIe wiem o co Ci chodzi...

Nie moja culpa.

> To moja wina ze na tym polega dzialanie tego
> kremu...

A co mu zrobiłeś?

> poza tym to nei jest zaden samoopalacz tylko żel-krem
> brazujacy ktory sie aplikuje codziennie rano...

Kremy brązujące zawierają ten sam składnik co samoopalacz, tylko w mniejszej
dawce. Jak chcesz to zmyć? Drucianą myjką do szorowania garów?

> Chyba logiczne jest ze
> jak wieczorem myje twarz to wszsytko sie zmywa...i juz nie ma tego
> delikatnej opalenizny....

Ktoś Cię okłamał, obawiam się.

>jesli dalej nie wiesz o czym ja mowie to
> radze przejsc sie so perfumerii i przetestowac...

Może jednak posiądziesz podstawową wiedzę na temat, na który dyskutujesz?

JoP

1. Data: 2005-05-23 06:57:05

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał
> A co mu zrobiłeś?

Kupilem go...Lepiej ???

> Kremy brązujące zawierają ten sam składnik co samoopalacz, tylko w
> mniejszej
> dawce. Jak chcesz to zmyć? Drucianą myjką do szorowania garów?

Myje wieczorem twarz wiec wystarczy zeby pozbyc sie tego koloru...Druciana
myjke zostawiam Tobie do codziennych zajęć.

Nie oklamal mnie.Uzywam go od kilku dni i widze jak jest.

Jesli dalej mi nie wierzysz proponuje zakup tego kosmetyku.

> Może jednak posiądziesz podstawową wiedzę na temat, na który dyskutujesz?

Moze jednak przestaniesz byc zarozumiala i uwazac ze zawsze masz racje?? Nie
powinnas mi nic wmawiac tym bardziej ze na pewno nie uzywalas tego kosmetyku
i to jeszcze z linii meskiej-no chyba że... :))) Poza tym wyluzuj co?? Bo z
tego co napisalas to wyglada ze jestes jakas przewrazliwiona.

Pozdrawiam
Rafal

Perfumy dla dziewczynki
Safira - odswiezacz
pogoda jak drut
Depilacja i jej skutki - jak sobie radzić.
polecam nowy e-sklep z kosmetykami