samopoczucie

1. Data: 2004-02-26 13:54:08

Temat: samopoczucie
Od: "gosia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

1. Data: 2004-02-26 15:06:20

Temat: Re: samopoczucie
Od: "Konrad T" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

u mnie lipa
czuje sie niedowartosciowany :D

--
Ze staropolskim pozdrowieniem

.::"pozdro-+-pozdro"::.

konradt

1. Data: 2004-02-26 15:15:06

Od: "Rusalka" <r...@n...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gosia" <d...@i...pl> wrote in message ...
> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

A ja mam od rana "glupawke"
Rusalka

1. Data: 2004-02-26 15:19:52

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

Mój dzień zaczął się bardzo przyjemnie. Bardzo mocno świeciło słońce.
Musiałam nawet zasłonić żaluzje.

Na dzieńdobry powiedziałam wszystkim moim domownikom, że cieszę się, że ich
widzę. Powiedziałam memu bratu, że jest naprawdę wspaniałym facetem, i
spytałam jakie ma na ten dzień plany. Potem poszłam do mojego taty i
powiedziałam, że cieszę się, że wiele dla mnie robi. I że przepraszam, jeśli
czasem tego po mnie nie widać. Tata długo coś ciekawego opowiadał, a ja
słuchałam. Potem pojechałam do moich dziadków. Rozmawialiśmy. Spytałam
dziadka, jak minął mu dzień i czy chciałby napić się herbaty. Dziadek
opowiadał bardzo ciekawe historie, których słuchałam. Następnie dziadek
pytał mnie co u mnie słychać. Więc opowiedziałam mu szczerze, po kolei.
Dziadek powiedział potem, że jest ze mnie dumny. A ja odpowiedziałam, że
również jestem z niego dumna i że cieszę się, że go widzę.
Widziałam też moją mamę. Powiedziałam jej, że ją podziwiam, bo jest bardzo
silną i inteligentną osobą, która zasługuje na szacunek. Powiedziałam, że
podziwiam jej poświęcenie, jej dobre intencje. Dodałam, że bardzo się
cieszę, że jest. No i przeprosiłam za moje nie zawsze idealne zachowanie.
Następnie pojechałam do mojej babci i powiedziałam jej, że jest naprawdę
wspaniałą osobą, że zawsze ją ceniłam i bedę cenić. I że nigdy nie zapomnę
wspólnie spędzonego dzieciństwa. Dodałam, że babcia jest osobą naprawdę
kochaną, darzę ją szczerym szacunkiem i że dziękuję za wszystkie rzeczy
które dla mnie zrobiła. ;)

Tak mile spędzony dzień mógłby wystarczyc
za całe późniejsze życie.

Natalia ;)

1. Data: 2004-02-26 15:44:06

Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia <d...@i...pl> napisał(a):

> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

Dzień mija spokojnie, czuję się normalnie, miło, że pytasz. :)
A co u Ciebie?

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-02-26 16:23:08

Temat: Odp: samopoczucie
Od: "Lunia" <l...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosia <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1l1au$gq9$...@a...news.tpi.pl...
> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

---
mam dzisiaj straszna migrene (za dlugo siedze przy kompie). nie widzialam
sie z chlopakiem, sporo sie uczylam, za duzo zjadlam... wiec.. dzisiejszy
dzien nie jest zbyt udany. ale ! zyje sie dalej :o) poza tym nastroj nie
zalezy od tego, co dzieje sie w danym dniu, tylko od tego jak sie nastawiamy
do zycia. a ja nastawiona jestem pozytywnie. wiec i moj nastroj nie jest
gorszy :)) byle do wiooosnyyy...
pozdrawiam wszsytkich cieplo
trzymajcie sie
ŁuNiA:o)

1. Data: 2004-02-26 17:42:47

Od: "F.E.N [Jacek .B]" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosia <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:c1l1au$gq9$...@a...news.tpi.pl...
> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

okropnie
okropnie

mimo ze wszystkie sprawy pozytywnie rozpatrzone, to okropnie - dzien rozstan
i to z roznymi osobami i na rozne sposoby - jeden wylatuje, drugi umiera, a
cała zgraja wita mnie po pol roku i pyta sie kiedy sie spotkamy. Paskudny dz
ien, chyba RainMena se dzisiaj obejrze z nowu, na TVP2- ok.20.10

1. Data: 2004-02-26 17:56:54

Od: pitkali <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> jak mija wam dzisiejszy dzień ,jak wasze samopoczucie

Dzień jest całkiem miły, tylko spaaaać mi się niesamowicie :)

pozdro 8)

--
* Registered Linux User no. 282090 * GG: 1482763 *
* JID:k...@c...pl * Tlen:p...@t...pl *

1. Data: 2004-02-26 18:43:57

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "F.E.N [Jacek .B]" <f...@...pl> napisał:
> okropnie
>
> mimo ze wszystkie sprawy pozytywnie rozpatrzone, to okropnie

A moze, WLASNIE DLATEGO okropnie? ;) Czyz nie latwiej byloby, gdyby sprawy
nie rozpatrzyly sie pozytywnie i dylemat zyciowy sam sie rozwiazal? ;)

Jołaśka

1. Data: 2004-02-26 19:11:34

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna_Maria <j...@g...pl_wytnij> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c1lerd$9ue$...@z...man.szczecin.pl...

> A moze, WLASNIE DLATEGO okropnie? ;) Czyz nie latwiej byloby, gdyby sprawy
> nie rozpatrzyly sie pozytywnie i dylemat zyciowy sam sie rozwiazal? ;)
>
> Jołaśka

Jołasiu, imienniczko mojej siostry, nie wsjo było pozytywne, tak mi się
pacnęło, w sumie było, bo był to jakiś dzisiaj proces, no ale jakoś tak, no
wiesz, czasem człowiek sam nie wie czego chce - ide, an tego rainmena...

Re: dajcie jakies rady....bardzo Was proszę
Re: dajcie jakies rady....bardzo Was prosz
Ballada Naturalnych i Mończyka... w sądzie...?
książki prof Lenartowicza
Re: dajcie jakies rady....bardzo Was prosz