samotność w rodzinie

111. Data: 2003-01-17 14:42:10

Temat: Re: samotność w rodzinie
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> O to chodzi, że nie wiem. Nawet jak mi powiesz, to zrozumiem to na swój
> kobiecy sposób. I tu leży pies pogrzebany.

Sowo, nie przesadzajmy. Myslę, że jest znacznie więcej sposobów istnienia w
świecie i rozumienia świata, niz dwa: kobiecy i męski.

boniedydy

112. Data: 2003-01-17 15:09:13

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in
message news:b094rt$g6j$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w > >
> szukalem i znalazłem piękne zdanie:

> tekst
> rozumi
> Szyszkowska -
>

> O, a to Szyszkowska komus cos ukradla? Zgarnela czyjs majatek? Zabila?
> Puszczala sie za mlodu albo co gorsza na starosc? A moze rzucala
> oszczerstwami?

Dziękuję

Jacek

113. Data: 2003-01-17 15:10:28

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <s...@w...pl> wrote in message news:b08uff$rv3$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

dyskusyjnych
> na

> uda
> >
> Mnie też, a jak się Bea znudzisz/odkochasz/zmęczysz i zechcesz odejść, to
> zdajesz sobie sprawę co będzie?
> Nie mogę bez ciebie żyć, jesteś mi potrzebna, umrę bez ciebie, powieszę
się,
> zabiję, przez ciebie....
> To ma być związek?

Mogę po protsu mieć wypadek samochodowy, i myślę ze Bea bedzie wtedy
samotna,
ale mam nadzieję że upora się z tym tak aby znowu być szczęśliwą.

Jacek

114. Data: 2003-01-17 15:12:33

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> "Jojo" <m...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

we

> Wroclaw to nie bardzo w polowie drogi, raczej Poznan. Ale zaraz, zaraz,
do
> Wroclawia tez sie kiedys wpraszalem do kogos z grupy ;-))))))))))

Nie wazne do kogo, teraz ja zapraszam na Wrocławski rynek,

(na marginesie własnei wyjecahlem z Gdanska)

Jacek

115. Data: 2003-01-17 15:14:57

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message

> Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b08jmr$2rt$...@n...onet.pl...

> wiadomości
> wokół.

Już wiem że Wasza definicja jest inna od ogólnie przyjętej.

Jacek

116. Data: 2003-01-17 15:18:28

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

> dyskusyjnych

> Ten przykład ze ślimakami jest ok! Szczególnie przy następujących
> założeniach:
>
> 1. Dwa ślimaki w jedną skorupę się nie zmieszczą. (a jeśli nawet, obu
będzie
> ciasno).
> 2. Zrzucanie skorupy symbolizuje otwieranie się na świat (powiedzmy
> zdejmowanie maski).
>
> Świadomość samotności jest zrozumieniem, że istnieje owa skorupa. Gdy już
> [...]

Slimaki mogą być samotne przez odrębność tych skorup

Jacek

117. Data: 2003-01-17 18:49:21

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> "boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message

> Już wiem że Wasza definicja jest inna od ogólnie przyjętej.

Ale to nasza jest prawidłowa :))))

boniedydy

PBD

118. Data: 2003-01-17 18:50:36

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margola & zielarz <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>
> [...]
>

> O, a to Szyszkowska komus cos ukradla? Zgarnela czyjs majatek? Zabila?
> Puszczala sie za mlodu albo co gorsza na starosc? A moze rzucala

Jest przygłupia, a to gorsza zbrodnai od posiadania stada Rolls-Royce'ów.
Dla mnie kandydatka na autorytet żadna.

boniedydy

119. Data: 2003-01-17 19:04:02

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mogę po protsu mieć wypadek samochodowy, i myślę ze Bea bedzie wtedy
> samotna,
> ale mam nadzieję że upora się z tym tak aby znowu być szczęśliwą.

Jeśli była od Ciebie uzależniona - to nie tak szybko, i będzie miała
pretensje, że miałeś ten wypadek, bo - jak mogłeś jej to zrobić?!

Sowa
Której bardziej odpowiadają układy partnerskie, niż oparte na zależności.

120. Data: 2003-01-17 19:06:44

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> Jest przygłupia, a to gorsza zbrodnai od posiadania stada Rolls-Royce'ów.
> Dla mnie kandydatka na autorytet żadna.

Jakies argumenty? Konkrety? poza tym, ze swiat postrzegamy na wlasne
podobienstwo?

Margola

co to jest rodzina?
a telewizor zamieszkał w piwnicy
palenie
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Maz erotoman