samotność w rodzinie

41. Data: 2003-01-16 07:08:52

Temat: Re: samotność w rodzinie
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b04mng$8b8$1@news.onet.pl...
> To teraz proszę własnymi słowami napisz jaka ona była?

Obawiam się Jacku, że daremny moj trud.
Jeśli dobrze liczę 6 osób (do tej pory) zrozumiało poza Tobą i Kleonią,
która, co dziwne, w poście z godziny 21:17 pisze o tym samym w bardziej
poetycki sposób.

puchaty

42. Data: 2003-01-16 08:26:18

Od: "kleonia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli dobrze liczę 6 osób (do tej pory) zrozumiało poza Tobą i Kleonią,
> która, co dziwne, w poście z godziny 21:17 pisze o tym samym w bardziej

Moąe rzeczywiście to się stało trochę "napompowane " poezjią , ale chodzi o
to żebyśmy uświadomili sobie istnienie "innych" , i bardziej nastawili się
na "czucie " . Żeby było w nas więcej uwagi skierowanej na ludzi , na
uczucia i żeby to było naprawdę szczera i prawdziwe ,. Pozdrawiam kleonia

43. Data: 2003-01-16 08:32:36

Od: "kleonia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kleonia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na "czucie " . Żeby było w nas więcej uwagi skierowanej na ludzi , na
> uczucia i żeby to było naprawdę szczera i prawdziwe ,. Pozdrawiam kleonia

I kończąc nie chodzi o teoretyzowanie , czy jakąś demagogie , ale raczej>o
zrozumienie sprawy.kleonia

44. Data: 2003-01-16 09:20:48

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message

> wy
>
> To nie jest obrzydliwa demagogia. To jest tekst mistyczny, akurat tu Osho
je
> st zgodny ze wszystkimi "kanonami" mistycznego pisania.
>
> (ciach)

> A to jest prawda. Osho był sekciarzem - co nie zmienia faktu, ze pisze jak
> szyscy mistycy (może o prostu dobrze opanował styl).

Oczywiście mogłibyśmy powiedzieć mistyk, gdyby nie jego biznesowa kariera,
lepiej powiedzieć naciągacz, ciekawe kiedy zmianiło mu się i zatęsknil (osho
oczywiscie)
do wykorzystywania ludzi.

Jacek

45. Data: 2003-01-16 09:33:06

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iluzja" <i...@g...nimfomanka> wrote in message
> [...]
> : na jakąś obrzydliwą demagogię.
>
> A po co doszukiwać się demagogii w zwykłej książce?

Może i nie polityka ale nie tylko tam wykorzystywana jest demagogia.

> [...]
> oznaczała, że
> : dotarłeś do domu."
>
> Nie odrzucić cały świat, ale imo zajrzeć w głąb siebie. To pewna

Zgadzam się tyle że on nakłania do odrzucenia świata : "Nie ma już potrzeby
potrzebować, nie ma potrzeby być potrzebnym."

> : Jak juz zechesz robić to co pisze autor tej sentencji łatwo będzie mu
> : powiedzieć:
> : twój dom jest w tobie- po co Ci pieniądze,
> : dla dzieci - nie bo nie musisz się o nie martwić
> : dla siebie - nie bo samotność zapewni Ci wszystko,
>
> No i w czym problem? ;) Jeśli ktoś ma dzieci, jest odpowiedzialny za
> coś - nie będzie postępował tak, jak piszesz. A jeśli nie, to dlaczego
> nie miałby szukać szczęścia gdziekolwiek, gdzie wydaje mu się to
> sensowne?

Różnica polega na tym że Osho przekonywał ludzi aby działali wbrew
zdrowemu rozsądkowi, zreszta ta dyskusja dowodzi,
że nawet bez użycia swojego miękkiego, mistyczno-hipnotycznego głosu
idzie mu całkiem dobrze

> : Mój Drogi zacytowałeś jakieś piekielnego sekciarza, który
> : zbudował swoje imperium na łapaniu takich entyzjastów prawdy jak ty.
>
> Sekciarza? To ja poproszę o więcej szczegółów.

Proszę bardzo:

"Osho assigned a new name to each of the disciples. Men were given the title
"Swami"; women were called "Ma". Although most members lived a frugal,
simple lifestyle, Rajneesh himself lived in luxury. His collection 27 Rolls
Royces, given to him by his followers, was well known. (Some sources say he
had as many as 100 cars)."

źródło : http://www.religioustolerance.org/rajneesh.htm

Jacek

46. Data: 2003-01-16 09:44:16

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli dobrze liczę 6 osób (do tej pory) zrozumiało poza Tobą i Kleonią,
> która, co dziwne, w poście z godziny 21:17 pisze o tym samym w bardziej

Uznales ze podpieranie się kimś kto jest zwyklym oszustwem nie jest dobrym
pomysłem,
wiec dlaczego nie napiszesz co chciales powiedziec.Ale szanuje Twoją wolę.

Jacek

47. Data: 2003-01-16 10:07:51

Od: "kleonia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://miria.pl/wieczor.jpg słuchajcie to jets super podsumowanie naszej
dyskusji "samotność w rodzinie " , i życzę wszystkim zainteresowanym , aby
nigdy nie przezyli takiej historii . pa pozdrawiam gorąco Puchaty i Jacek
pa kleonia

48. Data: 2003-01-16 10:44:35

Od: "LPoD" <c...@W...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <j...@w...pl> wrote:

> Oczywiście mogłibyśmy powiedzieć mistyk, gdyby nie jego biznesowa kariera,
> lepiej powiedzieć naciągacz, ciekawe kiedy zmianiło mu się i zatęsknil (osho
> oczywiscie) do wykorzystywania ludzi.

Cóż, po prostu potrafił wykorzystać koniunkturę.
Ludzie zabili starego boga, szukają sobie nowego - nie tak
łatwo uciec przed duchowością.
A że stała się ona w dzisiejszych czasach towarem,
tak jak niemal wszystko, to już inna sprawa.
Cytat Puchatego jakoś mi tak pod new age podpada - nirwana
i te klimaty. Wielu ludzi się w to bawi, zwłaszcza
na zachodzie i w USA, a jest to nic innego, jak mieszanka
kultur wschodu i zachodu. Niektórzy po prostu poczytali
sobie trochę buddyjskich tekstów, mają dar przekonywania,
więc postanawiają na tym zarobić...a że wielu jeleni
się na to nabiera - cóż, takie czasy. Czasami sam
zastanawiam się, czy nie założyć jakiejś sekty.
W Polsce nie ma jeszcze dużej konkurencji, a myślę,
że rynek będzie się powiększał...

ch.

--
"To smutne, że głupcy są tak pewni siebie,
a ludzie mądrzy pełni wątpliwości."

49. Data: 2003-01-16 10:51:09

Od: "LPoD" <c...@W...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kleonia" <k...@w...pl> wrote:

> http://miria.pl/wieczor.jpg słuchajcie to jets super podsumowanie naszej
> dyskusji "samotność w rodzinie " , i życzę wszystkim zainteresowanym , aby
> nigdy nie przezyli takiej historii .

Cóż, każdy ją wcześniej czy później przeżyje...hmmm...chociaż
'przeżyje', jest tu troszeczkę nie na miejscu. :)
Tylko cytowany Osho tego nie dozna, bo jak twierdzą jego
wyznawcy, on się nie urodził ani nie umarł - przyszedł z kosmosu
i tam odszedł. ;)))

ch.

--
"Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś,
z czym każdy głupi by sobie nie poradził."

50. Data: 2003-01-16 10:57:57

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kleonia" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> na "czucie " . Żeby było w nas więcej uwagi skierowanej na ludzi , na
> uczucia i żeby to było naprawdę szczera i prawdziwe ,. Pozdrawiam kleonia

Kleoniu pochylenie się nad człowiekiem jest jedną z najważniejszych cech
człowieczeństwa.

Ciekawe jest dlaczego tak często ludzie zyjący przestają być ze sobą?
Myślę że wydaje im sie że omówili już wszystkie tematy, uzgodnili listę
spraw o których można rozmawiać, często też listę tematów spornych,
o których staramy sie nie rozmawiać.

Jacek

co to jest rodzina?
a telewizor zamieszkał w piwnicy
palenie
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Maz erotoman