sasanka i powoj

1. Data: 2004-06-15 19:13:30

Temat: sasanka i powoj
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie czy dobrze zrobilem siejac zebrane nasionka z sasanek
twraz(poczatek czerwca)do gruntu??I jesszcze czy ktos zna jakis dobry sposob
na owoj, pelno go mam i nie chce dac sie wyplenic.

2. Data: 2004-06-15 19:22:20

Temat: Re: sasanka i powoj
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie czy dobrze zrobilem siejac zebrane nasionka z sasanek
> twraz(poczatek czerwca)do gruntu??

Bardzo dobrze, tylko podlewaj jesli bedzie sucho.:)

I jesszcze czy ktos zna jakis dobry sposob
> na owoj, pelno go mam i nie chce dac sie wyplenic.

Moj tez nie chce i jakos go przybywa ostanio :(((

Pozdrawiam
Kaska

3. Data: 2004-06-16 13:06:40

Od: botanic <u...@N...botanik.pl> szukaj wiadomości tego autora

na bank nie jest to powoj ale rdest powojowaty

nie zmienia to naturalnie rzeczy, ze to dosc parszywe jest.
botanic

4. Data: 2004-06-18 08:50:57

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy beda terraz odpowiednie warunki do kielkowania:gradobicie, wichury,
ponizej 15stopni celsjusza;)Kto mieszka na zachodzie ten zrozumie;)

Abisynkę dwutłokową kupi
[OT] PAIN.| BOL.10a
Arjen Jongeling, een oude bekende
nowy trawnik - fakty i mity