sauna

1. Data: 2006-05-10 10:23:19

Temat: sauna
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Z okazji wieczoru panienskiego wybieramy sie do sauny:)
Czy któraś stała bywalczyni może mi powiedziec, jakie kosmetyki mam zabrac i
czym sie smarowac przed, po i w trakcie?
Bo podobno po saunie peeling, potem jeszcze raz do sauny, a potem full
balsamu nawilzajacego.
Moze cos jeszcze doradzicie?
pozdrawiam
MadziaK

2. Data: 2006-05-10 11:48:53

Temat: Re: sauna
Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

można nałożyć jakąś odżywkę na włosy i maseczkę na twarz na czas siedzenia w
środku

3. Data: 2006-05-10 12:47:06

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <M...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z okazji wieczoru panienskiego wybieramy sie do sauny:)
> Czy któraś stała bywalczyni może mi powiedziec, jakie kosmetyki mam zabrac
> i czym sie smarowac przed, po i w trakcie.

Przed wziąć prysznic i porządnie sie umyć.

> Bo podobno po saunie peeling, potem jeszcze raz do sauny, a potem full
> balsamu nawilzajacego.

Peeling? No nie wiem, skóra często jest podrażniona i zaczerwieniona po
saunie, więc ja bym jej raczej nie katowała dodatkowo peelingiem. IMO
lepiej dzień przed, zrobić sobie porządny peeling całego ciała.
Ew jak kto wie ze jego skóra to wytrzyma, może dodatkowo zrobić peeling na
sam koniec. Tyle że potem już się nie zaleca włazić do sauny, tylko iść juz
sobie.
Smarować się czymś w trakcie tez nie wiem - przecież i tak wszystko spłynie
i tylko napaciasz tym w saunie.

> Moze cos jeszcze doradzicie?

Nie wiem jaka to sauna, ale ja lubię tak.
sauna fińska 10-15 minut, potem 20-30 minut odpoczynku zaczętego od
lodowatego prysznicu, po nim jacuzzi w miłym towarzystwie + coś słodkiego i
niezbyt zimnego do picia - i tak 3 razy pod rząd.
Po wszystkim znów prysznic z czymś delikatnie myjącym, dużo nawilżająco-
_natłuszczającego_ balsamu na skórę zewnętrznie, wewnętrznie wody mineralnej
+ lekki ale dość obfity posiłek w towarzystwie jw. :-)

W sumie całkiem fajny pomysł na wieczór panieński. :-)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

4. Data: 2006-05-10 13:25:19

Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie całkiem fajny pomysł na wieczór panieński. :-)

Noo, wlascicielka nam ma zaserwowac muzyczke jakąś delikatną, kadzidełka,
cieple reczniki, jaccuzzi tez tam bedzie dla nas do dyspozycji:)
Juz sie ciesze;)
Magda

5. Data: 2006-05-10 18:12:28

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 May 2006 14:47:06 +0200, Sowa napisał(a):

> Przed wziąć prysznic i porządnie sie umyć.

Pięty kątórówką...

--
Ażeby uzyskać odcień delikatnego różu naturalnej skóry.

6. Data: 2006-05-11 08:51:40

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pięty kątórówką...

Yyy... wziąść, pożądnie??

> Ażeby uzyskać odcień delikatnego różu naturalnej skóry.

Nienormalnie, ale... miło Cię widzieć.

--
Edyta Czyż

7. Data: 2006-05-12 17:34:21

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 May 2006 10:51:40 +0200, Sowa napisał(a):

> Yyy... wziąść, pożądnie??

No chciałem, żeby w temacie grupy było! :(
W imię starej przyjaźni i tego, że trzymałem przy Tobie tego
muskularnego brodacza za członka w stanie imponującej erekcji,
podpowiem (aua, jak ja nie lubię tłumaczyć na polski!):

Kątówka + konturówka ...

No skoro już się muszę ze wszystkiego tłumaczyć...
Zaprawdę, powiadam Wam - szczęśliwi, dla których obcinak do
paznokci stworzon, a pilnika zdzierakiem zwanego tylko do drewna
używają.

> Nienormalnie, ale... miło Cię widzieć.

Ojej... O... aleś bluznęła...
(burza czegoś, co uprzejmi eufeministycznie i dużą dozą
dobrych chęci nazwą mózgiem Z. Boczka, połączona z jego
hiperwentylacją:
Pisać do Sowy, że ktoś Jej konto ukradł? Może do
puchatego? Może jakąś wiarę nową przybrała albo na
oazie/pielgrzymce była? Może w ciąży? Może stłuknięcie
szkatułki jako catharsis potraktowała i amnestią objęty
zostałem? Ona czy nie Ona?)
Tyy, no weź Ty się nie wygłupiaj i powiedz lepiej, czego chcesz :)

--
Oddychając przez torebkę.
Leszek, Jarek, Romek i Jendriu nie wywarli na mnie takiego

8. Data: 2006-05-13 18:15:41

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek napisał(a):

> Tyy, no weź Ty się nie wygłupiaj i powiedz lepiej, czego chcesz :)

Zestarzała sie, proste;-)

--
Gosia

9. Data: 2006-05-15 17:18:19

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 May 2006 20:15:41 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Zestarzała sie, proste;-)

Jak na kogoś, kto nie ma daleko do Niej, nieźle sobie poczynasz :)

--
Ja słyszałem, że w Sowie drzemie siła ;)

10. Data: 2006-05-20 07:19:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na kogoś, kto nie ma daleko do Niej, nieźle sobie poczynasz :)

Prawdę gada, to co ma się bać?

> Ja słyszałem, że w Sowie drzemie siła ;)

Ciekawe, co Sowa na to?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Nivea intensywne mleczko wygładzające skóra sucha
Zapraszam na nowe forum
<chwalę> Farmona Tutti Frutti żel do mycia ciała
Sexy look Bielendy
Makijaż ślubny - Warszawa