xxxx gnę się w pół o schemat prosząc

11. Data: 2005-12-28 14:26:50

Temat: schematy i inne takie
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Choć to właściwie sprawa beznadziejna, jednak przypominam: prośby o schematy
wysyłamy pod prywatny adres, NIE DO GRUPY. Zawiadomienia, że doszły
schematy, wysyłamy pod prywatny adres, NIE DO GRUPY. Prywatne trelemorele
wysyłamy pood prywatny adres, NIE DO GRUPY.
Jandulka

12. Data: 2005-12-28 14:30:25

Temat: Re: schematy i inne takie
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jandulka napisał:
> [...]
> doszły schematy, wysyłamy pod prywatny adres, NIE DO GRUPY. Prywatne
> trelemorele wysyłamy pood prywatny adres, NIE DO GRUPY.
wstalas lewa noga? ;)
kasias

13. Data: 2005-12-28 14:48:58

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> wstalas lewa noga? ;)
> kasias

A na temat nie masz nic do powiedzenia?
Jandulka

14. Data: 2005-12-28 14:51:52

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na temat nie masz nic do powiedzenia?
> Jandulka
wychodze z zalozenia ze jesli sa jakies zasady to tylko po to aby ktos
mial radoche je lamac .i nie mam do nikogo pretensji ze podziekowania i
prosby sa na forum poruszane.Jak zauwazylam to najwiecej postow jest gdy
ktos sie wykloca i zaloze sie ze wlozylam tym postem kij do mrowiska
pozdrawiam drogie grupowiczki
kasias

15. Data: 2005-12-28 17:57:33

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosby sa na forum poruszane.Jak zauwazylam to najwiecej postow jest gdy
> ktos sie wykloca i zaloze sie ze wlozylam tym postem kij do mrowiska

Faktycznie ręce opadają.
Chyba mamy za dużo buntowniczek na grupie aby liczyć, że zapanuje tu
porządek:(
Ale jak ktoś wychodzi w życiu z założenia, że "zasady są po to żeby je łamać"
to rzeczywiście nie ma o czym dyskutować...
Kasia

16. Data: 2005-12-28 18:53:36

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia wrote:

> [...]
> prosby sa na forum poruszane.Jak zauwazylam to najwiecej postow jest gdy
> ktos sie wykloca i zaloze sie ze wlozylam tym postem kij do mrowiska

Mam nadzieję, że również jeździsz w drugą stronę na ulicy
jednokierunkowej i przechodzisz na czerwonym i szybko ktoś Ci pomoże
przenieść się w ciekawsze okolice. Dzięki takim jak Ty przez ostatni
miesiąc nie czytałam grupy, na modemie jest trochę inaczej, powinnaś
spróbować. Przypuszczam, że nie tylko ja nie zawsze mam stałe łącze, ale
na ubytki w szarych komórkach takie argumenty zwykle nie działają.
Właśnie usunęłam jakieś 250 postów z serii "i mi też" i zastanawiam się
nad znalezieniem miejsca, gdzie ludzie rozumieją prosto sformułowane prośby.
Nie pozdrawiam
J.

17. Data: 2005-12-28 19:18:58

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nad znalezieniem miejsca, gdzie ludzie rozumieją prosto sformułowane prośby.

Masz rację Julka, ja właśnie przez te pośby kierowane na "priv" zaprzestałam
używanie czytnika i przeglądam grupę przez niusy.onet.
I wcale nie chodzi o to że mam modem(mam stałę łącze).
Jeśli można wysłąć na grupę to dlaczego twej wiadomości nie można wysłać
bezpośrednio do osoby, przecież to też wiadomość i tak samo się wysyła?
Ale może niektórzy chcą być uciążliwymi dla innych, sprawia im to frajdę.

Iwa

18. Data: 2005-12-28 19:26:33

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:

> [...]
> Właśnie usunęłam jakieś 250 postów z serii "i mi też" i zastanawiam się
> nad znalezieniem miejsca, gdzie ludzie rozumieją prosto sformułowane
musze sprostowac ze ja nie lamie zasad i regul,tylko zauwazylam to na
tej grupie ,poprostu ;)
kasias

19. Data: 2005-12-28 19:36:43

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia wrote:

> musze sprostowac ze ja nie lamie zasad i regul,tylko zauwazylam to na
> tej grupie ,poprostu ;)
> kasias
Myślę, że powinnaś nieco dokładniej czytać swoje własne listy.
Dla mnie EOT.
J.

20. Data: 2005-12-28 19:51:36

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:

> Myślę, że powinnaś nieco dokładniej czytać swoje własne listy.
> Dla mnie EOT.
> J.
tutaj nikt nikogo nie gani jak jest jakies podziekowanie lub prosba na
priwie ,tylko Julka ma zawsze jakies ale.....
;)

zaproszenia slubne
szydełko-kocie wzory
masa solna pytanko
[xxxx] poszukuję wzoru ikony
[troche OT] Muzyka do robotek i nie tylko :-)