Re: schematy i inne takie

From: "Iwa" <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: schematy i inne takie
Date: 28 Dec 2005 20:18:58 +0100

> Mam nadzieję, że również jeździsz w drugą stronę na ulicy
> jednokierunkowej i przechodzisz na czerwonym i szybko ktoś Ci pomoże
> przenieść się w ciekawsze okolice. Dzięki takim jak Ty przez ostatni
> miesiąc nie czytałam grupy, na modemie jest trochę inaczej, powinnaś
> spróbować. Przypuszczam, że nie tylko ja nie zawsze mam stałe łącze, ale
> na ubytki w szarych komórkach takie argumenty zwykle nie działają.
> Właśnie usunęłam jakieś 250 postów z serii "i mi też" i zastanawiam się
> nad znalezieniem miejsca, gdzie ludzie rozumieją prosto sformułowane prośby.
> [...]

Masz rację Julka, ja właśnie przez te pośby kierowane na "priv" zaprzestałam
używanie czytnika i przeglądam grupę przez niusy.onet.
I wcale nie chodzi o to że mam modem(mam stałę łącze).
Jeśli można wysłąć na grupę to dlaczego twej wiadomości nie można wysłać
bezpośrednio do osoby, przecież to też wiadomość i tak samo się wysyła?
Ale może niektórzy chcą być uciążliwymi dla innych, sprawia im to frajdę.

Iwa