Re: schematy i inne takie

Data: 2005-12-29 22:01:26
Temat: Re: schematy i inne takie
Od: j...@o...pl (Jandulka)

> Co do mojej wyobraźni, to potrafię zrozumieć osoby, dla których
> korzystanie z tej grupy to pierwszy kontakt z Internetem i nie mają
> pojecia co to faq. Oczywiscie należy im tłumaczyć netykietę ale tak by nie
> zrazić ich do grup dyskusyjnych.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Jakoś dziwnie wszystkie "osoby, dla których korzystanie z tej grupy to
pierwszy kontakt z Internetem", wiedzą, jak się zarejestrować i gdzie
napisać, żeby poprosić o wzory. Natomiast czytanie FAQ i w ogóle to
określenie jest im obce. Więcej, przeważnie je oburza, a wszelkie uwagi
traktują jako zamach na swoją wolność osobistą. I natychmiast dają odczuć,
jaka to krzywdę wyrządzamy im my, te stare grupowe hetery. W Gadu-Gadu jest
parę ikon, z których bym w takich chwilach skorzystała. Tu nie. Szkoda...
Jandulka