Re: A moze...

Data: 2005-12-31 14:06:45
Temat: Re: A moze...
Od: Julka <s...@t...pl>

Pusia wrote:

> ....a moze wrzucac "lopatologicznie" FAQ naszej grupy co tydzien (tak jak na
> innych grupkach dyskusyjnych)...hmmm?
> Pozdrawiam
> Pusia

Może faktycznie trzeba częściej, chociaż obawiam się, że to nie
zadziała, niektóre biedne nowe internautki, które nie wiedzą, co to
netykieta i nie potrafią przeczytać i zrozumieć kilku prostych zdań,
zapewne nie wpadną na pomysl, żeby przeczytać post z takim śmiesznym
tytułem jak FAQ. Poza tym potem powiedzą Ci, że przecież reguły sa po
to, żeby je łamać, a tak w ogóle to wszystkie jesteśmy be, bo nie
pogładziłyśmy po główce i nie powiedziałysmy "dobra dziewczynka, to nie
ważne, że nie umiesz się zachować, ale jesteś taka słodziutka i wszysy
cię kochamy", a potem się co najwyżej dowiesz, że jesteśmy takie
paskudne i "nikt mnie nie lubi, a ja taka nieszczęśliwa, bo rozumiem
tylko to, co chcę zrozumieć, a całej reszty już nie, przytulcie mnie" itd.
Niestety obawiam się, że istnieje pewien typ ludzi, na których nie
działają ani prośby, ani codzienne przypominanie, ani nieco ostrzejsze
metody, i na nich nic nie poradzisz, chyba że udałoby się ustawić
moderowanie, w co nie bardzo wierzę. Ale oczywiście pomyślę o wysyłaniu
FAQ choćby co 3 dni, jeśliby to miało zadziałać. Jandulka wysłała
wczoraj link na grupę chyba 4 razy, ciekawe, czy to odniesie skutek.
Podrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl