schizofrenia istnieje?

11. Data: 2006-05-29 17:25:18

Temat: Re: schizofrenia istnieje?
Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Żadnego poglądu nie da się całkowicie obalić. Można jedynie podać twórcy
> danego poglądu kontrargumenty.
<- Taka sprzeczność ->
> Twoje słowa obalają solipsyzm (przynajmniej w moim rozumieniu) gdyż
> gdybym był sam musiałbyś się ze mną zgodzić.
Źle się wyraziłem, ale chyba wiesz o czym piszę :)

12. Data: 2006-05-31 13:49:29

Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> a mozesz po polsku?
Idz do kosciola to moze zrozumiesz. Mysle ze jest dosc jasno napisane. Slowo
tutaj wprowadzilo pewna niejasnosc, ale ono jest zbedne.

13. Data: 2006-06-01 15:11:00

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PioM wrote:

> Idz do kosciola to moze zrozumiesz. Mysle ze jest dosc jasno napisane. Slowo
> tutaj wprowadzilo pewna niejasnosc, ale ono jest zbedne.

o raju, a jednak, juz czytalem tu jedna taka wymiane, czy chcesz mnie
przekonac, ze jak pojde to kosciola to mam szanse zrozumiec, ze spadek
wagi u osoby otylej spowodowany choroba nowotworowa jest zdrowotnym
skutkiem ubocznym tejze choroby jak to ostatnio uslyszalem od jednego
religianta?

--
careful with that axe Eugene!

Cierpienie...