schnące tuje

1. Data: 2009-09-28 06:30:58

Temat: schnące tuje
Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam w ogrodzie tuje sszmaragdowe. Zauważyłem na jednej schnące pędy więc
podlałem kilka razy je Aliette. Teraz widzę że schną wszystkie. Polega to na
tym że tuja żółknieje od środka. Cała uschła jest w środku jedynie na
zewnątrz pedy są zielone yzn końcówki pędów. Jak temu zaradzić??

Piotr Klęba

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4462
(20090927) __________

2. Data: 2009-09-28 08:40:52

Temat: Re: schnące tuje
Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Sep 2009, toolpusher wrote:

> [...]
> tym że tuja żółknieje od środka. Cała uschła jest w środku jedynie na
> zewnątrz pedy są zielone yzn końcówki pędów. Jak temu zaradzić??

Nie martw się. Płacisz cenę za wprowadzenie do środowiska mutantów
nieprzystosowanych do życia w naturze.
Nie marzysz chyba o tym tylko, żeby do końca życia latać z opryskiwaczem i
walczyć o ich życie. Nie rób nic. Te zginą a na ich miejsce zacznij
już ukorzeniać sadzonki pobrane z dorosłych okazów, które na pewno gdzieś
w okolicy rosną i radzą sobie bez chemi.

D.P.

3. Data: 2009-09-28 09:48:54

Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

4. Data: 2009-09-28 10:01:23

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Sep 2009, toolpusher wrote:

> Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

Łączę się z Tobą w żalu.

D.P.

5. Data: 2009-09-28 13:20:23

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0909281158490.24526@dimed.uhc.com
.pl
Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

> Łączę się z Tobą w żalu.

Hejka. Tu się nie ma co łączyć, tu trzeba podlewać. Tego lata wszystko
więdnie bądź usycha z pragnienia deszczu. :-(
Pozdrawiam suszowo Ja...cki

6. Data: 2009-09-28 15:47:59

Od: "Cecylia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.
Pozdr.C.

7. Data: 2009-09-28 18:22:02

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

toolpusher wrote:
> Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

nadadzą się na car-wash?
tu kolega jeden pytał....
;)

moon

8. Data: 2009-09-28 19:54:36

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h9qlrr$9ot$1@news.onet.pl Cecylia
<c...@o...pl> napisał(a):

> Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.

Hejka. Z góry?
Pozdrawiam wertykalnie Ja...cki
PS Cecylio, tnij posty i odpowiadaj pod cytowanym tekstem. :-)

9. Data: 2009-09-28 23:01:56

Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.
> Pozdr.C.

Ale czym? Mam nadziej że nie jak kolega z pierwszego postu bo on leje grubym
siurem. Ale to tujom chyba nie pomoże bo mają 2-3m wysokości :) I kolega
darekp nie dostanie do czubka.

Piotr Klęba

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4465
(20090928) __________

10. Data: 2009-09-29 06:00:02

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Sep 2009, toolpusher wrote:

> Ale czym? Mam nadziej że nie jak kolega z pierwszego postu bo on leje grubym
> siurem. Ale to tujom chyba nie pomoże bo mają 2-3m wysokości :) I kolega
> darekp nie dostanie do czubka.

To nie tak miało być.
U mnie tuje nie schną. Nie podlewam, raz w roku nawożę.
Sadzonki sam ukorzeniałem, kiedy jeszcze nawet nie miałem działki.

D.P.

Mycie auta a tuje
Re: trutki na szerszenie i osy
borówka łochynia