schudlam:)

1. Data: 2002-06-05 19:56:50

Temat: schudlam:)
Od: "mes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla jaj:) zrobilam sobie test na www.claudia.pl w dziale Zdrowie/Kulinaria
"Jaka dieta jest dla Ciebie najlepsza" i zastosowalam sie do wyniku:) No i
prosze:) Waze juz 8 kilo mniej:))))))))))
Pozdr. niepewnych:)
mes

2. Data: 2002-06-06 09:27:20

Temat: Re: schudlam:)
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gratulacje ja schudlam 15 kilo tyle ze musialam radykalnie zmienic styl zycia

3. Data: 2002-06-07 22:01:44

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"mes" <m...@p...onet.pl> skribis:

>"Jaka dieta jest dla Ciebie najlepsza" i zastosowalam sie do wyniku:) No i
>prosze:) Waze juz 8 kilo mniej:))))))))))

1) jaka to byla dieta ?
2) czy to kryptoreklama ?

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

4. Data: 2002-06-08 07:26:10

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisał w wiadomości
> "mes" <m...@p...onet.pl> skribis:

> 1) jaka to byla dieta ?
> 2) czy to kryptoreklama ?

Raczej to drugie :/ - byłam na tej stronie i oprócz różnorakich, cudownych
diet,
nie znalazłam nic konkretnego, ani mądrego :(

Szukam osoby do napisania kilku artykulow dot. diety i odchudzania.
mam prośbe
test,
Re: owoce
suplementacja ECA