schudłam !!!

1. Data: 2004-04-27 10:58:28

Temat: schudłam !!!
Od: "MW" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Melduję, że przez ostatnie trzy tygodnie schudłam 7 kilo. Jest mi
lżej, przyznaję ale czasami mam taką ochotę się najeść, że aż strach. No
nic, odchudzam się dalej. Życzcie mi powodzenia!

Gosia

2. Data: 2004-04-27 12:09:01

Temat: Re: schudłam !!!
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lżej, przyznaję ale czasami mam taką ochotę się najeść, że aż strach. No
> nic, odchudzam się dalej. Życzcie mi powodzenia!

Gratulacje
A jak to zrobilas?
pamietaj ze to dopiero 30% sukcesu
reszta to utrzymac te wage

musta

3. Data: 2004-04-27 12:33:24

Od: "MW" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje
> A jak to zrobilas?
> pamietaj ze to dopiero 30% sukcesu
> reszta to utrzymac te wage
>
> musta

Wbrew pozorom to nie jest takie trudne. Nie objadam się tak jak kiedyś, nie
śpię po obiedzie, jeżdżę troszkę rowerkiem i piję czerwoną herbatę (ciekawe
czy ona coś pomaga). Prawda, że to proste? Wystarczy silna wola (ja jej
szukałam u siebie dwa lata ). To by było na tyle. Powodzenia !

Gosia

4. Data: 2004-04-27 13:02:47

Od: "MaGda" <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka metoda jezeli mozna wiedziec? MaGda

Pu-erh.... jak to jest naprawdę??
hebartki, zmiotki z supermarketu
kalorie a temperatura
Moja dieta