seksuolog - warszawa - gdzie ?

1. Data: 2003-02-18 13:58:44

Temat: seksuolog - warszawa - gdzie ?
Od: " waldi" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje przychodni gdzie przyjmuje suksuolog
w Warszawie. Moze wiecie gdzie taki lekarz przyjmuje.
Jakies adresy.
Jesli mozecie kogos polecic to dziekuje za pomoc.

Kontakt:
n...@g...pl

2. Data: 2003-03-11 02:25:12

Temat: Re: seksuolog - warszawa - gdzie ?
Od: <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " waldi" <n...@g...pl> napisał

> [...]
> w Warszawie. Moze wiecie gdzie taki lekarz przyjmuje.
> Jakies adresy.
> Jesli mozecie kogos polecic to dziekuje za pomoc.

Prosze bardzo:

Pan Inżynier Dariusz Radomski

Adres :
Zakład Elektroniki Jądrowej i Medycznej
ul. Nowowiejska 15/19
00-665 Warszawa
tel. +48 22 660-7577
D...@i...pw.edu.pl

Nie jest co prawda lekarzem (i tak juz pozostanie..
...i nawet podgladanie studentow medycyny podczas zajec i popelnienie
doktoratu
z NAUK MEDYCZNYCH nie pomoze)
- szczegoly owej "Struktury rozwoju edukacyjno-zawodowego" znajdzie Pan
tutaj:
http://staff.elka.pw.edu.pl/~dradomsk/

Joanna

3. Data: 2003-03-11 17:20:04

Od: "Dariusz Radomski" <D...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Joanna podala falszywie moje dane, za co odpowie przed PROKURATUROM!!
Nie zajmuje sie klinicznie, lecz naukowo seksuologia!!!!!
Jezeli chodzi o dyskuzje naukowa jakiegos problemu, to chetnie sluze.
Jesli problem jest kliniczny - sluze odpowiednimi kontaktami na liscie
prywatnej
Darek Radomski

4. Data: 2003-03-11 19:30:39

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Radomski wrote:

> Pani Joanna podala falszywie moje dane, za co odpowie przed PROKURATUROM!!
> Nie zajmuje sie klinicznie, lecz naukowo seksuologia!!!!!
> Jezeli chodzi o dyskuzje naukowa jakiegos problemu, to chetnie sluze.

A on znowu o sluzie. Brrrrrr

jm

5. Data: 2003-03-11 20:28:08

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) napisał(a):

> A on znowu o sluzie. Brrrrrr
>

> jm
> --

Czy to ten sam co w burdelu lizal wargi sromowe jakiejs qrvie???

6. Data: 2003-03-11 21:01:58

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Feliks Dzierzynski wrote:

> Czy to ten sam co w burdelu lizal wargi sromowe jakiejs qrvie???

To ten co mu palce w oczu wsadzila. Nie pamietasz???

jm

dobór tabletek antykoncepcyjnych
pytania dot. nowotworów
Przepuklina - sprawa życia i śmierci? Pomocy!
miesniak u mlodej mamy - pilne !!
grzybica, drozdzyca pochwy (dieta)