[seksuologia] kilka pytań związanych ze stosunkiem

1. Data: 2003-09-17 18:14:29

Temat: [seksuologia] kilka pytań związanych ze stosunkiem
Od: Robert <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie po raz pierwszy na grupie (mając nadzieję, że jak
najrzadziej będę musiał tu zaglądać). Zwracam się do was z kilkoma
pytaniami, które pozwolą mi uporać się z kilkoma wątpliwościami.
1. Mam 30 lat. Jak do tej pory kilkukrotnie zdarzyło mi się, że podczas
stosunku nastąpiła penetracja połączona z silnym podnieceniem i
pieszczotami członka. Następnie z powodu okoliczności zewnętrznych
następowało przerwanie pieszczot i nie dochodziło do ejakulacji. Po kilku
godzinach zaczynał występować ból jąder, rozproszony, nie punktowy,
promieniujący lekko na podbrzusze. Dodatkowo jądra stawały się bardzo
wrażliwe (do bólu) na dotyk. Doprowadzenie do wytrysku przez masturbację
powodowało, że po jakimś czasie ból ustępował. Moje pytanie brzmi - czy ten
ból to normalny objaw i czy we właściwy sposób sobie z nim poradziłem? Poza
tym bólem nie odczuwam nic niepokojącego, kształt genitaliów wydaje się być
w porządku.
2. Długość stosunku i wrażliwość genitaliów na bodźce. Uprawiając seks
długość stosunku to około 60-120 minut (od momentu penetracji do
osiągnięcia orgazmu). Czy taki czas nie jest zbyt długi i wskazujący na
opóźniony wytrysk? W dodatku czasem zdarza się, że aby go przyspieszyć,
dokonuję pieszczot ręką - co ma prawdopodobnie związek z tym, że
masturbacja potrafi mi przynieść zaspokojenie znacznie szybciej. Czy
istnieją (najlepiej naturalne) sposoby przyspieszenia wytrysku?
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi,
Robert

2. Data: 2003-09-17 21:26:00

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może dołączysz jeszcze wykresy i statystyki ? :)

3. Data: 2003-09-18 07:23:16

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewien czy Ci to pomoże ale w sexshopach są takie kremy które
zwiększają wrażliwość żołędzi i łechtaczki. Nie są to żadne tam
"afrodyzjaki" tylko substancje chemiczne. Nie bardzo wiem czy są takze w
aptekach...

pzdr
LN

4. Data: 2003-09-20 10:55:01

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrażliwe (do bólu) na dotyk. Doprowadzenie do wytrysku przez masturbację
> powodowało, że po jakimś czasie ból ustępował.

z tego, co czytałam, to normalne.

prosba o 'namiastke' diagnozy
Zachorowanie po szczepionce... ?
Czy przysługuje dodatek pielęgnacyjny?