Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sen jawny
Date: Mon, 25 Nov 2002 08:17:12 +0100
Organization: University of Mining & Metallurgy
Lines: 34
Message-ID: <arsikm$icq$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
References: <arqjuq$rrg$1@news.onet.pl>
Reply-To: ...@a...krakow.pl
NNTP-Posting-Host: ix.wsp.krakow.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1038208470 18842 149.156.26.253 (25 Nov 2002 07:14:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Nov 2002 07:14:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.13.0 (The whole remains beautiful)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:170120
Ukryj nagłówki
!
On Sun, 24 Nov 2002 14:21:17 +0100, Nawrocki wrote:
> Pan N. wstaje rano, ubiera się i wychodzi do pracy. Co kilka dni przechodząc
> obok śmietnika widzi kruka, który mu się przygląda. Pan N. domyśla się, że
> kruk coś symbolizuję, bowiem czytał kilka pozycji psychologii analitycznej.
> W pewnym momencie pan N. łączy fakt ukazywania mu się kruka z kontrolą
> biletów w tramwaju i w ten sposób dochodzi do wniosku, że kruk symbolizuje
> biletera.
> Ta dość naiwna historyjka nie jest bynajmniej wyssana z palca i dobrze
> ukazuje to, co chcę wam przedstawić. Pan N. to oczywiście ja i mnie
> dotyczyła to historia. Zapytacie, 'Co to wszystko jest?' To nowe spojrzenie
> na świat symboli.
Synchronicznosc (czyli znaczaca koincydencja,
zajmowal sie tym Carl Gustaw Jung, razem z fizykiem
Paulim, napisali o tym ksiazke:
"Synchronicity - an acausual connectivity principle"
(o ile dobrze pamietam)
)
> stresogenną. Tak, więc mój sen jawny wyraża symbol kruka, który ma znaczenie
> 'bileter'. Mój lek zostaje rozładowany, gdyż jestem informowany o
> zbliżającym się niebezpieczeństwie.
Co do kruka, to
mozesz sobie poczytac o ideach
Carlosa Castanedy,
np:
http://sustainedaction.org
--
A
.
|