Re: senny koszmar!

From: j...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: senny koszmar!
Date: 28 Aug 2002 14:50:16 +0200

Witaj!!

Właśnie całkiem niedawno poruszyłam temat snów... No i zdążyłam się już troszkę
rzeczy dowiedzieć, niewiele, ale zawsze coś. Z tego, co mi się wydaje, to
prawdopodobnie nie jest możliwe pozbycie się snów, chociaż... może jeszcze nie
trafiłam... Piszesz, że po przebudzeniu masz ten sen nadal przed oczami... Z
tego wnioskuję, że Twoje sny nie są świadome. Więc wydaje się, że jedyne
roztropne wyjście to sen świadomy, czyli tzw. LD. Podobno można śnić, wiedząc
że to tylko sen. To chyba sporo i przydałoby się, prawda?
Poszperaj Sobie w tematach o Lucid Dreaming. Jak znajdziesz coś ciekawego, to
podziel się. Ja na razie mam same ogólne informacje i coś na temat treningów
(jeszcze nie próbowałam wcielić w życie).
Pozdrawiam, J.