sepia - jak jesc?

1. Data: 2005-06-30 07:49:58

Temat: sepia - jak jesc?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos wie jak sie je sepie? Tzn chodzi to czy z glowka czy bez :)

Pozdrawiam,
Joanna

2. Data: 2005-06-30 18:58:35

Temat: Re: sepia - jak jesc?
Od: Specjial <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 09:49:58 +0200, Joanna wrote:

> Witam,
> czy ktos wie jak sie je sepie? Tzn chodzi to czy z glowka czy bez :)

Sepia? Czy to coś jak pomarańcz od pomarańczowego? :)

3. Data: 2005-06-30 20:03:18

Od: "marek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specjial" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sepia? Czy to coś jak pomarańcz od pomarańczowego? :)
Nie to idzie od sempa
marek

4. Data: 2005-06-30 20:32:01

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek <m...@v...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Specjial" <s...@o...pl>

Jak się z nią rozprawić [jeśli ma szczęki] znajdziesz googlami.

> Nie to idzie od sempa
> marek

Nie, od kalmara.
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-07-01 07:18:56

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak napisał:

> Nie, od kalmara.

A ja stawiam na kość mątwy - żródło wapnia dla papug (nie wiem czy
wszystkich ale Nimfy to lubią)

--
pozdrawiam serdecznie b. właścicielka małego zwierzyńca :)
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

6. Data: 2005-07-01 08:57:55

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się z nią rozprawić [jeśli ma szczęki] znajdziesz googlami.

No wiec wlasnie tam nie udalo mi sie znalezc....

Jako sushi zostalo podane takie cos: ryz, a na nim sepia (imaczej matwa) w
calosci, z glowka i mackami. Czy nalezalo to zjesc bez glowki, czy z glowka?

Jesli znalazles w googlach to podaj linka.

Pozdrawiam,
Joanna

7. Data: 2005-07-01 08:59:36

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bella" <b...@a...pl.usunto> wrote in message

> A ja stawiam na kość mątwy - żródło wapnia dla papug (nie wiem czy
> wszystkich ale Nimfy to lubią)

Nie, to chodzi o to co jedza ludzie, w przeciwienstwie do papugi kosci bym
jednak nie jadla. Zreszta reszty ja tez nie jadlam :p

Pozdrawiam,
Joanna

Posiłki na tygodniowym rejsie jachtem po Adriatyku
Stracciatella
dzięki
Zupa szczawiowa
kielkownica - gdzie we Wrocku?