ser

1. Data: 2000-11-06 06:31:56

Temat: ser
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!

Czy ktos sie moze orientuje, czy mozna mrozic ser?
Ela

1. Data: 2000-11-06 06:34:52

Temat: Re: ser
Od: A...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Żółty można - ja mroże i jest OK. Biały też raz zamroziłam. Dał się zjeść.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-06 07:00:10

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za szybka odpowiedz
Ela

1. Data: 2000-11-06 07:23:47

Temat: Odp: ser
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

[...]

tez mroze, ale wczesniej kroje na plasterki :-)

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-11-06 20:18:35

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie mroże białego bo po rozmrożeniu jest strasznie wodnisty. I osobiscie
uważam że jest do bani.

pozdr

Popi

1. Data: 2000-11-06 20:54:17

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 09:18 PM 11/6/00 +0100, you wrote:
>ja nie mroże białego bo po rozmrożeniu jest strasznie wodnisty. I osobiscie
>uważam że jest do bani.
>
>pozdr
>
>Popi

a ja mrozilam bialy serek (taki zapakowany prozniowo w folie) i pozniej
zroblam z niego sernik. I byl swietny.
takoz taki twarozek z bialego sera, smietany,rzodkiewki i innych smieci,
wyszedl pieknie. Moze zalezy od gatunku sera?
Ja nie mialam wielkiego wyboru wedle mrozenia, jesli chcialam miec sernik
na swieta, do polskiego sklepu z dobrym serkiem troche mam daleko;-))

A co do zoltego, to rzeczywiscie zalezy od garunku, niektore robia sie
strasznie kruche po rozmrozeniu, i nadaja sie tylko do zapiekania\

Agnieszka

1. Data: 2000-11-07 10:43:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> Kochani!
>
> Czy ktos sie moze orientuje, czy mozna mrozic ser?

Jeśli chcesz go utrzeć to nawet trzeba - trze się dużo wygodniej (tylko
paluchi marzną)

sadyl

1. Data: 2000-11-07 18:49:28

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisalem o zwyklym bialym serze nie pakowanym prozniowo tylko kupionym w
supermarkecie na wage (taki zamrozony jest do niczego)

Popi

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska-Palasz" <s...@b...nih.gov> napisal w
wiadomosci news:4.2.0.58.20001106154229.01cfe100@NIHEXCHANGE4.n
ih.gov...

> [...]
>
> Agnieszka
> --
> Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia

Serwis Makaron proponuje w tym tygodniu: Świderki z parówkami - Fusilli con würstel
Pytanko.
SzPWladyslawie...
Nowy adres Uczty Wegetarianskiej
karpatka