ser halloumi-gdzie znajde??????

1. Data: 2002-09-07 08:38:32

Temat: ser halloumi-gdzie znajde??????
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobowalam na cyprze tego sera smazonego - i jest to niebo w gebie.
zakupiony zapas sie juz konczy.....czy ktos z was moze widzial ten ser
w jakims sklepie?

1. Data: 2002-09-09 15:56:03

Temat: Re: ser halloumi-gdzie znajde??????
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojej, naprawde nikt nie wie?...........

1. Data: 2002-09-09 18:39:15

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-14 21:05:23

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnymi kanalami znalazlam oryginalny, cypryjski, boski ser
halloumi. wielbicielom i koneserom smaku donosze, ze ser mozna kupic w
arabskim sklepiku w wwie na wspolnej na tylach marriotu.

a kto nie zna tego sera, to wiele traci - jest pyszny i niepodobny doi
zandego z polskich serow - najsmaczniejszy jest smazony na patelni bez
tluszczu, podany na cieplo.

1. Data: 2002-09-15 20:00:48

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kupienia w w-wie, niestety nie mam teraz czasu zeby to sprawdzic
skoniu

1. Data: 2002-09-16 16:09:35

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupienia w w-wie, niestety nie mam teraz czasu zeby to sprawdzic

ha ha - napisalam i tu i tam. i tu mnie odsylaja tam, a tam mnie
odsylaja tu:) ale udalo sie - znalazlam wlasnymi kanalami, oryginalne,
ik to do wyboru 2 firm.

"Sielawa Blus"
arbuz z wodka
hej Jolu!