ser kaszkawał tym razem gdziekolwiek

1. Data: 2004-01-12 13:13:43

Temat: ser kaszkawał tym razem gdziekolwiek
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mniej więcej rok temu kaszkawał zniknął z Wrocławia. Czy w Waszych
miejscowościach jest dostępny?

Ewa

1. Data: 2004-01-13 16:03:30

Temat: Re: ser kaszkawał tym razem gdziekolwiek
Od: "mariusz" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mniej więcej rok temu kaszkawał zniknął z Wrocławia. Czy w Waszych
> miejscowościach jest dostępny?

W Warszawie jest w knajpie bułgarskiej, a czy w detalu uspołecznionym, to
naprawde nie wiem :-/
Nie widziawszy...

pozdrawiam
mariusz

1. Data: 2004-01-14 10:04:28

Od: "Jowita Kolanowska" <j...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, jest w knajpie bułgarskiej, ale znajomi mi ostatnio donieśli że
trzeba poprosić kelnera o prawdziwy bułgarski kaszkawał, bo w przeciwnym
wypadku podają polską podróbkę.

Jowita

Użytkownik "mariusz" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> W Warszawie jest w knajpie bułgarskiej, a czy w detalu uspołecznionym, to
> [...]

Britney Spears nude
Christina Aguilera nude
"Gotuj z Okrasą" w sobotę pokazał łososia w sosie szczawiowym
sól i suszone owoce
Czy mozna samą śmietaną?