sernik na zimno - co zamiast żelatyny?

1. Data: 2004-01-18 20:32:47

Temat: sernik na zimno - co zamiast żelatyny?
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dodać do sernika w miejsce żelatyny? I gdzie to coś kupić (najlepiej we
Wrocławiu)?

Ewa

1. Data: 2004-01-18 20:51:52

Temat: Re: sernik na zimno - co zamiast żelatyny?
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Co dodać do sernika w miejsce żelatyny? I gdzie to coś kupić (najlepiej we
> Wrocławiu)?

Agar - to żelująca substancja roślinna - kupisz w sklepach ze zdrową
żywnością.
Agar jest silniejszy od żelatyny szybciej i w wyższej temperaturze ścina -
to dokładnie przeczytaj ile go dać, żeby Ci guma zamiast sernika nie wyszła.
:)

Sowa

1. Data: 2004-01-18 21:03:53

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Jan 2004 21:32:47 +0100, na pl.rec.kuchnia, Ewa P. napisał(a):

> Co dodać do sernika w miejsce żelatyny?

Dodaj galaretkę owocową, ale rozpuszczoną w dużo mniejszej ilości wody,
czyli np. 2 galaretki w 1/2 l. wody, zamiast w 1 litrze.

--
Eva Sheers
FAQ pl.rec.kuchania http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2004-01-18 21:12:31

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 18 janvier 2004 ŕ 22:03:53, Evunia a écrit :

> Dodaj galaretkę owocową, ale rozpuszczoną w dużo mniejszej ilości wody,
> czyli np. 2 galaretki w 1/2 l. wody, zamiast w 1 litrze.

Galaretka to tez zelatyna...

Ewcia

ps. czy moj mail doszedl ?

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-18 21:27:27

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Jan 2004 22:12:31 +0100, na pl.rec.kuchnia, Ewa (siostra Ani) N.
napisał(a):

> Galaretka to tez zelatyna...

Myślałam, że szukasz zamiennika, bo nie masz w domu żelatyny :)
Nie pomyślałam, że możesz poprostu unikać żelatyny, sorki :)

> ps. czy moj mail doszedl ?

Do mnie ? Eh, raczej nie. Jeśli wysłałaś pod adres, który tu widać.

Adres właściwy to ewunia!uznam.net.pl gdzie !=@ :)

1. Data: 2004-01-18 22:38:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 18 janvier 2004 ŕ 22:27:27, Evunia a écrit :

> Myślałam, że szukasz zamiennika, bo nie masz w domu żelatyny :)
> Nie pomyślałam, że możesz poprostu unikać żelatyny, sorki :)

To nie ja, to Ewa P. szukala ;-)
(Ew jak mrowkow ;-)

> Adres właściwy to ewunia!uznam.net.pl gdzie !=@ :)

Pod ten wlasnie...

ps. wysylam wiec na nowo

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-18 22:44:08

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 18 Jan 2004 23:38:40 +0100, na pl.rec.kuchnia, Ewa (siostra Ani) N.
napisał(a):

> To nie ja, to Ewa P. szukala ;-)
> (Ew jak mrowkow ;-)

Ło bosz... :D

> ps. wysylam wiec na nowo

Już odpowiedziałam :) I teraz dopiero wiem, że był wcześniejszy mail od
Ciebie, ale jestem tak zasypana pocztą, że na ogół czytam tylko to, co mam
w filtrach jako ważne zaznaczone, no i gdzieś mi umknął Twój mail.
Przepraszam za gapiostwo :)

1. Data: 2004-01-24 12:08:28

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co dodać do sernika w miejsce żelatyny? I gdzie to coś kupić (najlepiej we
> Wrocławiu)?
Do glowy przychodzi mi tylko agar. W warszawie mozna go dostac w
niektorych hipermarketach i sklepach ze zdrowa zywnoscia. Przepis zawsze
jest na opakowaniu.

pozdrawiam
ZG

tacka wszystkiego