serwer onetu

1. Data: 2008-12-03 22:28:06

Temat: serwer onetu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

czy komuś jeszcze oprócz mnie tez nie działają newsy przez onet ściągane
do czytnika?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2008-12-03 22:39:24

Temat: Re: serwer onetu
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> czy komuś jeszcze oprócz mnie tez nie działają newsy przez onet ściągane
> do czytnika?

Mi niezbyt dobrze działają przez neostradę, jeśli coś Ci to pomoże. ;)

Tzn. nie wszystkich mogę czytać, taki odgórny KF mam. ;)

Ewa

3. Data: 2008-12-03 23:07:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> czy komuś jeszcze oprócz mnie tez nie działają newsy przez onet ściągane
> do czytnika?

mi nie działa. korzystam aktualnie z news.nask.pl
--
adamoxx1

4. Data: 2008-12-04 00:08:03

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> czy komuś jeszcze oprócz mnie tez nie działają newsy przez onet ściągane
> do czytnika?

Ja dzisiaj przez cały dzień praktycznie nie mogę się dobić - z krótkimi
przerwami.

[OT] Chrześcijaństwo == Wielka Nierządnica
26-latka oskarżona o zabójstwo noworodka
HE...HE NADAL...
PARCH PARCHU...
Z SCP...