serwety na drutach

1. Data: 2006-02-01 13:52:27

Temat: serwety na drutach
Od: "tesa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Nazywam sie Teresa mieszkam w Bialymstoku od mlodych lat uwielbiam
robotki reczne szczegolnie na drutach. Bardzo lubie robic serwety na drutach
to jest moj konik. Chcialabym poznac ludzi nawiazac kontakty. Prosze o
zyczliwe przyjecie mnie do grona osob zakreconych. Pozdrawiam. Teresa.

2. Data: 2006-02-01 14:29:12

Temat: Re: serwety na drutach
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest moj konik. Chcialabym poznac ludzi nawiazac kontakty. Prosze o
> zyczliwe przyjecie mnie do grona osob zakreconych. Pozdrawiam. Teresa.

Witaj wśród nas! Jak tu trochę pobędziesz to napewno rozszerzysz swoje
zainteresowania na inne techniki i będziesz miała całe stadko "koników" :)
Taki los spotyka większość z nas ;)
Pozdrawiam cieplutko

--
Aga z Tychów

http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/

3. Data: 2006-02-01 14:56:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów wrote:

> drutach

> Witaj wśród nas! Jak tu trochę pobędziesz to napewno rozszerzysz swoje
> zainteresowania na inne techniki i będziesz miała całe stadko "koników" :)
> Taki los spotyka większość z nas ;)

Święta prawda. Ja przez te 2 miesiące zapałałam miłością do frywolitek.
I już w ramach wprawki zrobiłam córce opaskę na włosy.
Serwetek nie robię, bo jest tyle robótek dla mnie pilniejszych, że na te
nie starcza czasu.
Ale ostatnio pisuje tu pan o nicku Radocha, który pasjonuje się takimi
serwetami i robi bardzo ładne. Przejrzyj archiwum grupy z ostatniego
miesiąca i poszukaj jego maili.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-02-01 18:04:16

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, ja oczywiscie tez robie serwety i obrusy na drutach i bardzo to
uwielbiam dlatego tez poszukuje ciagle nowych wzorow a takze moge wymienic
sie tym co mam. Jesli tylko zechcesz to byloby milo. Po mailu widze ze juz
ze soba gadalismy i chcialbym sie przypomniec ze nadal czekam az bedziesz
miala mozliwosc przeskanowac te wzory co masz bo sa piekne i az rece sie rwą
zeby je zrobic. Wlasnie koncze robic obrusik na zamowienie i na pewno sie
nim pochwale tutaj zwlaszcza ze czesc na drutach to jest wykonana ze wzoru z
gazety natomiast caly brzeg bedzie wykonany wedlug mojej inwencji i bede
ciekawy jak bedzie sie podobalo uzytkowniczkom grupy a takze pewnego forum
ktore chcialbym tu zareklamowac tzn tutaj:
oraz tutaj:
Moze czesc osob juz je zna i odwiedza. Pozdrawiam i na pewno sie jeszcze
odezwe. Radek

5. Data: 2006-02-01 18:09:48

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych podaje moje GG 5464664. Pozdrawiam.

6. Data: 2006-02-01 18:36:29

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka wzorow znajdziesz na mojej stronie to ten drugi link. Super że jest
nas coraz więcej :)

--
Marzena
www.robotki.police.pl