sianie ????

11. Data: 2009-08-06 17:04:48

Temat: Re: sianie ????
Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym celu - można walec zabetonować i dopiero zaspawać (o ile nie
> będzie transportowany), zabetonowanie ma zalety - nie zamarznie pozostawiony
> na łonie, nie pognie się przy najeździe na kamień i nie rdzewieje od środka.
> A najlepszy jest tandem walców - przedni o fi ~ 15 do 20cm, drugi taki jaką
> masz rurę.

zanim 10 mm scianka przerdzewieje to juz moich dzieci nie bedzie :)
rdzewienie nie problem , zalanie betonem moi m zdaniem tak bo raz zalane
nie da sie zmienic.
Jeśli chodzi o dwa walce to ciekawe ale nie majac traktorka ( chwilowo)
nie skusze sie na takie rozwiazanie bo idąc tropem słow Mirzan-a
zajechał bym żonę :):):)

dalej nie ustalilismy optymalnego ciezaru ????

Mayky

12. Data: 2009-08-06 18:47:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o dwa walce to ciekawe ale nie majac traktorka ( chwilowo)
> nie skusze sie na takie rozwiazanie bo idąc tropem  słow Mirzan-a
> zajechał bym żonę :):):)

Nie masz pojęcia jakie kobiety są wytrzymałe.Sasiadka grubo po siedemdziesiątce
ciagała brony w truskawkach.Skakała po wielometrowej czereśni niczym młódka,
bo każdy owoc na wagę złota.A jej mąż tylko pokrywką w garczek stukał,szpaki
płoszył.I umarł biedak z przemęczenia,a babcia dalej te brony targała.
Zrób próbę,pas dokoła bioder,sznury do starej opony od traktora i biegiem
po polu.Jak będzie za duża prędkość,usiądź na oponę.
Sportowe pozdrowienia.Mirzan

13. Data: 2009-08-15 17:42:50

Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ pisze:
> [...]

nie dowiedziałem się ile toto ma mieć więc zrobiłem na oko :):):)

Jakby kogoś interesowało to:
Po wizycie na złomowisku byłem zaopatrzony w rurę stalową fi 406/10
i 1,2 mb długości , kilka rurek dodatkowych na dyszel i ramię prowadzące
a w sklepie z materiałami instalacyjnymi CO kupiłem króćce i korki
wszystko kosztowało +/- 130 zł .
wczoraj kilka godzin cięcia spawania i efekt
malowanie...
http://www.mayky.pl/walec1.jpg
a przymiarka do wałowania za sugestią Mirzana wyglądała tak ;-)
http://www.mayky.pl/walec.jpg

walec 100 cm szerokości waży +/- 120 kg do niego mozna wlac jakies
120l wody czyli kolejne 120 kg . Myślę że w sam raz ......

pozdrawiam
Mayky

lilia
KOTY w ogrodzie i iglaki