sianie trawy a tv

11. Data: 2010-11-28 19:19:30

Temat: Re: sianie trawy a tv
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Nov 2010 19:12:31 +0100, Marta napisał(a):

> Witam,
> nie polecam siania trawy teraz ponieważ jest za zimno. Myślę, że dobry czas na
> to był we wrześniu, ewentualnie październik. Rośliny nie lubią zimna.
>
> Pozdrawiam!

Odmiany ozime lubią.

12. Data: 2010-12-08 18:13:54

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka submitted this idea :

> Odmiany ozime lubią.

Nawet ozime nie kiełkują podczas mrozu! Więc uwaga w wątku o sianiu
trawy nietrafiona. Jak większośc informacji tej ignorantki ;-(
Witek

13. Data: 2010-12-08 20:10:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Dec 2010 19:13:54 +0100, witek J napisał(a):

> Ikselka submitted this idea :

> Nawet ozime nie kiełkują podczas mrozu! Więc uwaga w wątku o sianiu
> trawy nietrafiona. Jak większośc informacji tej ignorantki ;-(
> Witek

Durniu (ach, powtarzam się), nigdzie nie piszę o kiełkowanu na mrozie,
tylko o JAROWIZACJI nasion roślin ozimych, tępaku.

http://zdrowa-ziemia.pl/j/196-jarowizacja

Naucz się czytac i rozumieć tekst drukowany, zanim odpowiesz głupotami,
miernoto. Pisałam ci to już wiele razy na p.r.k.
Że też mój czytnik nie plonkuje równocześnie na wszystkich grupach,
miałąbym cię z głowy, palancie.
PLONK

14. Data: 2010-12-08 21:52:26

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miernoto. Pisałam ci to już wiele razy na p.r.k.
> Że też mój czytnik nie plonkuje równocześnie na wszystkich grupach,

Szanowna Pani,
Najpierw trzeba mieć możliwość rozumienia twoich tekstów, że zacytuje
krynicę wiedzy bezzdennej, "podstawowymi i jedynymi białkami w chlebie
są białka drożdży, a mąka białek nieposiada"
Intelektualistko, co uważasz, że witamina E rozkłada się podczas
gotowania,
Żródło mądrości wszelakich co mysli, że krwinnki mają JEDNO białko.
Szkoda mi czasu na przypominanie wszystkich wspaniałych prawd
objawionych
Ja na przykład chętnie będe korzystał z informacji i sledził jaką to
nastepną, niemal Noblowską informacje nam wyszukasz i objawisz ;-)

15. Data: 2010-12-08 22:45:58

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek J" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gotowania,
> Żródło mądrości wszelakich co mysli, że krwinnki mają JEDNO białko.

Hejka. Skoro szanowna pani zapodaje takie rewelacje to chyba wyjmę ją z
sitka. Człowiekowi należy się przecież odrobina radości gdy może się pośmiać
z czyjejś głupoty.
Pozdrawiam humorystycznie Ja...cki

16. Data: 2010-12-08 23:37:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Dec 2010 22:52:26 +0100, witek J napisał(a):

> że zacytuje
> krynicę wiedzy bezzdennej, "podstawowymi i jedynymi białkami w chlebie
> są białka drożdży, a mąka białek nieposiada"

To nie jest cytat z mojej wypowiedzi, kłanczuchu, tylko z twej pustej
mózgownicy po przetworzeniu mojej wypowiedzi. Poza tym nigdy nie
napisałabym "nieposiada".

> Intelektualistko, co uważasz, że witamina E rozkłada się podczas
> gotowania,

Niczego takiego nie pisałam.

> Żródło mądrości wszelakich co mysli, że krwinnki mają JEDNO białko.

Niczego takiego nie pisałam.

Krętaczu i durniu, niezdolny do rozumienia drukowanego pisma i zdań
złożonych.

17. Data: 2010-12-08 23:40:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Dec 2010 23:45:58 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
> sitka. Człowiekowi należy się przecież odrobina radości gdy może się pośmiać

Skoro Ci po drodze z takimi krętaczami i kłamcami oraz tępakami jak to_coś
o nicku witek, to widocznie Twoje całe towarzystwo jest takie i na co
dzień, więc ja akurat nie mam czego żałować - wracam do sitka. Względnie.
Tj Ty trafiasz do mojego.

18. Data: 2010-12-09 07:41:13

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka explained on 2010-12-09 :

> [...]
> o nicku witek, to widocznie Twoje całe towarzystwo jest takie i na co
> dzień, więc ja akurat nie mam czego żałować - wracam do sitka. Względnie.

I dostało się rykoszetem Ja...ckowi :-(

19. Data: 2010-12-09 07:59:19

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

It happens that Ikselka formulated :

> To nie jest cytat z mojej wypowiedzi, kłanczuchu, tylko z twej pustej
> mózgownicy po przetworzeniu mojej wypowiedzi. Poza tym nigdy nie
> napisałabym "nieposiada".
pl.rec.kuchnia - wątek "czy glutaminian szkodzi/"

> Niczego takiego nie pisałam.

pl.rec.kuchnia - wątek "witaminy a szybkowar - nie wierzę"

:-)

20. Data: 2010-12-09 08:36:15

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro Ci po drodze z takimi krętaczami i kłamcami oraz tępakami jak to_coś
> o nicku witek, to widocznie Twoje całe towarzystwo jest takie i na co
> dzień,

Poszłaś ostro po bandzie. Całkiem nie potrzebnie.
Dlaczego mnie i innym ubliżasz, tylko dlatego, że "najszła" Cię ochota
obsobaczyć Dirka?
Bez epitetów, inwektyw nie potrafisz rozmawiać? Nie jesteś nieomylną. Jak i
każdy z nas.
Czasem coś człek "bałaknie" nie do końca jasno i potem dziwi się, że źle go
zrozumiano. Można jednak wypowiedź błędnie zrozumianą wyjaśnić, doprecyzować
a nie od razu walić z "grubej rury". Walnij się lekko we własną
(niewątpliwie kształtną pierś) i po prostu przyznaj, że czasami masz zły
dzień i nie wszystko co robisz i mówisz (piszesz) jest doskonałe. Idą
święta - trochę luzu.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Pszczoły