sie przedstawiam, witam i ladnie usmiecham do Wszystkich

1. Data: 2002-10-17 12:39:52

Temat: sie przedstawiam, witam i ladnie usmiecham do Wszystkich
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli naprawiam niedopatrzenie

a, ze wyglada na to, iz z powodu mojego przejscia na zywienie wedlug
Montignaca zaczne na tej grupie bywac czesciej (a dlaczego akurat na tej? bo
jakas taka rzeczowa mi sie wydaje... no i moze kiedys bedzie oddzielna grupa
monti...).

dlatego chcialam dzien dobry powiedziec.

czekam na przyszly miesiac aby ksiazke zakupic (dziekuje Hafso za pomoc w
wyborze i porady nieocenone wszelkie!!!) i na razie stosuje to co wyczytam w
Inecie i na grupie.

mam na imie Gosia (co widac w podpisie) lat 25, meza Tomka i 3.5-letnia
coreczke Maje.
lubie literature i poezje, lubie pisac, byc w gorach, odnajdywac male
radosci i dziwic sie pieknem, zluchac Marillion z Fishem i chodzic do kina
na "lekkie" filmy (te trudniejsze wole ogladac w domu)
i pewnie wiele innych rzeczy ale nie bede zanudzac przeciez.

ciekawostka: moj Tata od ponad trzech lat (chyba) jest na diecie optymalnej.
czuje sie dobrze :-)))) (o wiele lepiej niz przed - byl bardzo chory)
a Mame "przerobie" na Montignaca :-)))

serdecznosci

Gosia

ps. ide jesc zapiekanke z pieczonych baklazanow, uduszonych piersi kurczaka,
pomidorow i sera mozarella.
mam nadzieje, ze nie popelniam zadnego strasznego wykroczenia?
:-)))

2. Data: 2002-10-17 13:00:47

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article B9D47C38.15BF5%i...@g...pl, Gosia at i...@g...pl
wrote on 17/10/02 14:39:

> ps. ide jesc zapiekanke z pieczonych baklazanow, uduszonych piersi kurczaka,
> pomidorow i sera mozarella.
> mam nadzieje, ze nie popelniam zadnego strasznego wykroczenia?
> :-)))

sama sobie odpowiadam i napomina: zdaje sie, ze kurczak plus ser to cos nie
tak????

*gosia*

3. Data: 2002-10-17 13:09:06

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Oct 2002, Gosia wrote:

> [...]
> wrote on 17/10/02 14:39:
>

> sama sobie odpowiadam i napomina: zdaje sie, ze kurczak plus ser to cos nie

Mi sie wydaje, ze jest ok. :)

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2002-10-17 13:44:30

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sama sobie odpowiadam i napomina: zdaje sie, ze kurczak plus ser to cos
nie
> tak????

e nie
wczoraj jadlem z przepisu montiniaca zapiekanke baklazan mieso mielone +ser
zolty
to chyba podobnie

gdziez znalezc zawartosc skladnikow odzywaczych w surowcach, produktach itd.
Prosze was bardzo ładnie
Chleb a Monti
Pu-erh ( z czym nie wolno łączyć?)