sikanie

1. Data: 2002-06-12 11:03:38

Temat: sikanie
Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu po 6 piwach się moczę w nocy?
Ktoś może wie?

2. Data: 2002-06-12 11:12:46

Temat: Re: sikanie
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ae79ti$qtt$1@absinth.dialog.net.pl...
| Czemu po 6 piwach się moczę w nocy?
nie wiem czemu sie moczysz natomiast uwazam ze powinienes iśc z tym do
lekarza
, przyczyn może być kilka ale raczej bym tego nie bagatelizował , no chyba
że masz jakiś rok - dwa lata...ale chyba nie...

pozdrawiam Tichy

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

3. Data: 2002-06-13 09:29:24

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem czemu sie moczysz natomiast uwazam ze powinienes iśc z tym do
> lekarza

Masz na mysli oczywiscie psychiatre specjaliste od uzaleznien?
Bo jesli czlowiek pija sobie regularnie 6 piw na noc (co oznacza circa about
(zaleznie od piwa) 150-200 ml czystego spirytusu) (a nie wiadomo ile w
dzien) - to chyba nie jest dobrze...
A naduzywanie alkoholu w takim stopniu w pelni tlumaczy utrate kontroli nad
zwieraczami!

> , przyczyn może być kilka ale raczej bym tego nie bagatelizował ,

Ja tez. Alkohol szkodzi zdrowiu.

Pozdrawiam

m.

4. Data: 2002-06-13 12:25:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002, Marek Bieniek wrote:

> Masz na mysli oczywiscie psychiatre specjaliste od uzaleznien?

moze pije (tu mrugam prawym okiem) bezlakoholowe?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-06-13 12:40:45

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
m.torun.pl...
| On Thu, 13 Jun 2002, Marek Bieniek wrote:

hmmm ja pije czasem wiecej niz 6 piw - dzis wypije pewnie wiecej ale sie
nie mocze w nocy. specjalista od uzaleznien - ok , ale neurolog to bylby od
parady?
pozdrawiam Tichy

6. Data: 2002-06-13 12:55:06

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> [...]
>
> hmmm ja pije czasem wiecej niz 6 piw - dzis wypije pewnie wiecej ale sie
> nie mocze w nocy. specjalista od uzaleznien - ok , ale neurolog to bylby

Jako p.o. neurolog doradzil bym najpierw odstawienie piwa.
Oczywiscie moj poprzedni post powinien byc opatrzony usmieszkiem, ale
wypijajac 3 litry plynu na noc trzeba sie liczyc z diureza ponad 2 litry, a
zaden pecherz tego nie pomiesci. A alkohol utrudnia wybudzenie sie. I tyle,
plyn musi sie jakos wydostac.
Sikanie do lozka przez napitych to zadna nowosc.

m.

Hormony -badania
Normy zatrudnienia lekarzy
Jak to jest z tym ASO ? - moze ktos wreszcie rozwieje watpliwosci
Leki