sila sugestii?

1. Data: 2004-07-02 19:10:25

Temat: sila sugestii?
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam tonik, oczyszczajacy, nie powiem jakiej firmy (nadmienie tylko ze
taka z "gornej polki" aczkowiel z normlanej drogerii, nic specjalistycznego)
nie powiem narazie bo chce sie Was zapytac czy to moze byc faktycznie
dzialanie toniku czy sila sugestii?
Pisalo na nim ze oczyszcza skore sprawiajac ze znikaja zaczerwienienia,
poprawia sie koloryt, skora nabiera zdrowego wygladu. Tonik tez ma usuwac
martwy naskorek co ponoc ma byc czuc (to znaczy ma pojawic sie uczucie
lekkiego mrowienia i pojawia sie :))
Tonik mam od 2 dni, uzywalam go wiec 4 razy i dzisiaj zauwazylam ze moje
zaczerwienienie dookoloa nosa praktycznie jest niewidoczne. CZy jest mozliwe
zeby cos zadzialalo tak szybko i tak skutecznie? A moze fakt ze praktycznie
przez 6 godzin dziennie przebywam na powietrzu z dala od centrum miast
sprawil ze moja cera wyglada ladniej?

Jak myslicie sila sugestii czy faktycznie dziala? A moze zbieg okolicznosci?

pozdr

1. Data: 2004-07-02 21:27:31

Temat: Re: sila sugestii?
Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cc4bok$hq0$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Nicki z adresu <m...@m...pl> napisał(a):

> Jak myslicie sila sugestii czy faktycznie dziala? A moze zbieg
> okolicznosci?

Działanie toniku juz po 2 dniach?? IMHO Nie sądzę, za szybko coś mi się
wydaje... Wiele razy sama sobie wmawiałam błyskawiczne działanie różnych
kosmetyków, więc wiem coś na ten temat. Eeeh, ta siła autosugestii...
Oczywiście, mam nadzieję, że to działąnie okaże się prawdziwe, wtedy chwała
takiemu kosmetykowi!

Justyna

howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-07-02 21:35:47

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> [...]
> sprawil ze moja cera wyglada ladniej?
>
> Jak myslicie sila sugestii czy faktycznie dziala? A moze zbieg okolicznosci?

Na dwoje babka wrozyla. Tez zdarzaly mi sie cud-kosmetyki, szczegolnie
przy pierwszym uzyciu. Chociaz raczej apteczne na recepte.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-07-02 22:07:14

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter:

> Na dwoje babka wrozyla. Tez zdarzaly mi sie cud-kosmetyki, szczegolnie
> przy pierwszym uzyciu.

Mnie niby tez. Ale tez wiem, ze pare na (w miare) swiezym powietrzu zawsze dziala
bez pudla, wiec obstawialabym jednak to. Albo sume czynnikow ;)

BA

1. Data: 2004-07-02 22:08:31

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna:

> Mnie niby tez. Ale tez wiem, ze pare na (w miare) swiezym powietrzu

s/pare/pare dni/ :)

BA

1. Data: 2004-07-03 09:59:24

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poprawia sie koloryt, skora nabiera zdrowego wygladu. Tonik tez ma usuwac
> martwy naskorek co ponoc ma byc czuc (to znaczy ma pojawic sie uczucie
(...)
> Jak myslicie sila sugestii czy faktycznie dziala? A moze zbieg
okolicznosci?

Dla mnie to trochę brzmi jak drugi krok Clinique'a - ten claryfiing lotion,
co to podobno ma stare komórki rozpuszczać i inne bajery robić. Zgadłam??
Ale to chyba nie tak do końca tonik (jak mi pani od Klinika tłumaczyła...).
Ale pochwal się w końcu co to za cudo!

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-07-03 14:17:24

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co to podobno ma stare komórki rozpuszczać i inne bajery robić. Zgadłam??
> Ale to chyba nie tak do końca tonik (jak mi pani od Klinika

Sana jestes wielka :))))
Zgadlas w 100%. Pani od klinika wlasnie tak mowila ze to cos wiecej niz
tonik i taki tam bajery wiec sie skusilam i na dodatek skusilam sie na
wersje do cery mieszanej z tendencja do tlustej (wiesz strefa "T" mi sie
blyszczy i czasami tam pojawiaja sie problemy). Zawsae uzywalam kosmetykow
do suchej i dowiedzialam sie ze to nie dobrze bo zatykam pory na nosku i
czole i stad takie zaczerwienienia....
Dalam sie namowic choc ja nie wierze ze kosmetyk nawet taki drozszy moze tak
szybo zadzialac stad moje zdziwienie, a ze bywam scepytyczna to pomyslalam
ze moze sila sugestii....aczkolwiek dzisiaj moj nosek wyglada tak samo
ladnie jak i wczoraj :)))

1. Data: 2004-07-03 15:29:17

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisała:

> Sana jestes wielka :))))

A wszyscy mówią, że nie widać, że przytyłam ;-)

> [...]
> wersje do cery mieszanej z tendencja do tlustej (wiesz strefa "T" mi sie
> blyszczy i czasami tam pojawiaja sie problemy).

To mnie utwierdza w przekonaniu, że powinnam sobie te 3 kroczki sprawić.
Tysz mam cerę mieszaną/tłustą (to się chyba nazywa typ II/III po
klinikowskiemu) a mały zestaw (mydełko+"tonik"+nawilżacz) kosztuje nie tak
dużo - bo 89 zł... Ech - a miałam nadzieję, że zacznę oszczędzać.

1. Data: 2004-07-03 16:25:50

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wszyscy mówią, że nie widać, że przytyłam ;-)

wielka duchem a nie cialem :)))

> [...]
> klinikowskiemu) a mały zestaw (mydełko+"tonik"+nawilżacz) kosztuje nie tak
> dużo - bo 89 zł... Ech - a miałam nadzieję, że zacznę oszczędzać.

no wlasnie mam taki zestawik (III), jest w nim mydelko, wlasnie ten tonik
oczyszczajacy i kremik (?) ddml - musze powiedziec ze jest cudowny :)
Mydleko jak mydleko, szare i pachnie dziwacznie :)
I cena faktycznie nie zabija wiec mysle ze to dobry prezent jaki mozasz
zrobic sobie na poczatek wakacji.

buziaki

1. Data: 2004-07-03 21:29:00

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie utwierdza w przekonaniu, że powinnam sobie te 3 kroczki sprawić.

O tak! :)
Polecam! I to używanie WSZYSTKICH 3 kroków! Ja używałam głownie mydełka i
kremu, poczym skóra zaczęła mi się łuszczyć/zaskórnikować i kapnęłam się, że
ten tonik jednak potrzebny! Skóra po tym kompleciku znacznie fajniejsza no i
zdecydowanie czystsza ;) Również nie wierzyłam, że to działa :)))) A jednak
;) Własnie miałam wysyłac wiadmość na grupe, czy zna ktoś coś podobnego jak
tonik clinique z 3 kroków tylko tańszego, ale nie wiem czy znajde :(
Pozdrawiam!

Do Krakusek
farbowanie: w domu/u fryzjera
pytanie o odrosty przy pasemkach