silicol skin na tradzik

1. Data: 2003-04-25 17:24:57

Temat: silicol skin na tradzik
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, czy ktos szlyszal lub probowal preparatu silicol skin na tradzik?
czytalam w gazecie artykul reklamowy i wynika z niego, ze lek jest super
po prostu... czy ktos wie cos o nim blizszego? za wszelkie informacje na
ten temat z gory dziekuje.
pozdr, anik

1. Data: 2003-04-25 17:29:42

Temat: Re: silicol skin na tradzik
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anik" <a...@N...pl> wrote in message
> [...]
> czytalam w gazecie artykul reklamowy i wynika z niego, ze lek jest super
> po prostu... czy ktos wie cos o nim blizszego? za wszelkie informacje na

A i owszem, ja tym preparatem wyleczylam trądzik :))) Jest genialny
Trzyma się go w lodówce, na twarz nakłada się na jakies 20 minut az sie
skrystalizuje na buzi i dobrze zaschnie... potem się zmywa.. Według mnie to
najlepszy preparat na trądzik jaki może być. Efekty były w moim przypadku
widoczne i to z dnia na dzień.. a teraz mam śliczną cerę
Absolutnie polecam!
Kasia

1. Data: 2003-04-25 17:34:18

Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A i owszem, ja tym preparatem wyleczylam trądzik :)))

dzieki za odp. jeszcze jedno pytanie: ile to cudo kosztuje?
anik.

1. Data: 2003-04-25 17:40:50

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anik" <a...@N...pl> wrote in message

> dzieki za odp. jeszcze jedno pytanie: ile to cudo kosztuje?
> anik.

W tym momencie Ci nie powiem, ale moge podpytać Mamy.. Leczyłam się tym
przeszło dwa lata temu ale pamietam do tej pory... najdalej jutr dam Ci
odpowiedź
Pozdrawiam cieplutko
Kaśka

1. Data: 2003-04-25 17:48:31

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anik" <a...@N...pl> wrote in message

> dzieki za odp. jeszcze jedno pytanie: ile to cudo kosztuje?
> anik.

O.. już mam :) Producent to Saguna. Produkt dostępny jest w tubkach :
- 50 ml - brutto 32 zł
- 100 ml - brutto 45 zł
Kupisz w aptece :)
Pzdr
Kaśka

1. Data: 2003-04-25 18:18:42

Od: "dida " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

preparat skuteczny, gl na stany zapalne. tak wiec jesli masz ropne lub
bolesne wypryski to jak najbardziej. na zaskurniki mniej skuteczny ale warto
go miec jako dodatek. trzeba uwazac zeby nie przesuszyl.

1. Data: 2003-04-25 20:51:56

Od: "aga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dida " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
warto
> go miec jako dodatek. trzeba uwazac zeby nie przesuszyl.

ja mam jeszcze pytanko co do tego cuda, a mianowicie z moją cerą jest
problem, ponieważ po każdej ropnej krostce dość długo utrzymuje mi się na
twarzy przebarwienie skóry(ciemne plamy) i taki dziwny naskórek (troche to
podobne do blizn) , do tej pory pomagał mi na pryszcze krem Benzacne
(4zł -tylko) ale po nim też zastają ślady na twarzy a co z silicolem?? czy
krostki znikaja bez sladu czy tweba meczyc sie z usuwaniem blizn??

a co do przesuchenia myślę , że pomógłby tu krem Eris z serii 20
matujeco-nawilżający (dość mocnonawilża)

pozdrawiam Agnieszka

1. Data: 2003-04-25 22:42:06

Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi nie pomogl wcale, tylko przesuszyl potwornie skore
ale ja to wogole odporna jestem na antytadzikowe preparaty

1. Data: 2003-04-26 06:37:30

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niniel" <n...@i...pl> wrote in message
> a mi nie pomogl wcale, tylko przesuszyl potwornie skore
> ale ja to wogole odporna jestem na antytadzikowe preparaty

I nie tylko Ty :-) Mnie też nie pomógł, dopiero hormony coś zdziałały.
Pozdrawiam wszystkich opornych :-)
Ula

1. Data: 2003-04-26 07:24:03

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I nie tylko Ty :-) Mnie też nie pomógł, dopiero hormony coś zdziałały.
Niestety tu sie tez przylacze, dzialanie na skore to tylko sukces
polowiczny. Problem jest takze od wewnatrz i trzeba to leczyc rownoczesnie,
bo inaczej niewiele z tego bedzie. Ja nie mialam zwyklego tradziku, ale
idzcie dziewczyny z takimi problemami takze do ginekologa. Ja przypadkowo
kiedys trafilam do takiego starszego lekarza, ktory jak tylko mnie zobaczyl
przepisal Diane i po miesiacu byla bardzo widoczna poprawa. Teraz, po
poltora roku nie mam juz zadnych krostek. A jednak to byly hormony... :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

Revlon
rogalik - koncepcja na pocieszenie ;-)
blyszczyk YSL
Glam Shine :)
E Lauder cienie w kremie czy polecacie i ile kosztują?