silikonowe formy do pieczenia

1. Data: 2004-03-09 09:30:27

Temat: silikonowe formy do pieczenia
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was posiada takowe? Jakie są opinie? Czy 90 zł za 3 takie formy
(keksówka, na 6 babeczej i na babkę) to dużo?

Ewa

1. Data: 2004-03-09 09:37:53

Temat: Re: silikonowe formy do pieczenia
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le mar 09/03/2004 ? 10:30, Ewa P. a écrit :
> Czy ktoś z Was posiada takowe? Jakie są opinie? Czy 90 zł za 3 takie formy
> (keksówka, na 6 babeczej i na babkę) to dużo?
>
> Ewa

Jest to BARDZO TANIO, u mnie w tej chwili najtansze sa 25 euro za 3
sztuki, a zazwyczaj mozna znalezc ok. 20 euro za 1. Formy sa bardzo
fajne, praktyczne i wygodne i nie rozpuszczaja sie ;)

Kot uzytkownik silikonu
--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-09 15:03:54

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was posiada takowe? Jakie są opinie?

Ja mam i bardzo sobie chwale.Jeszcze nie zdarzylo sie, bym miala klopot z
wyjeciem babki z blaszki, nie trzeba samrowac niczym.Lubie je.A mam taka na
keks i okragla .Na dodatek latwo wszedzie sie miesci.

>Czy 90 zł za 3 takie formy
> (keksówka, na 6 babeczej i na babkę) to dużo?

A gdzie znalazlas tak tanio????
Pozdrawiam Hafsa (witajac sie rownoczesnie-wiem na wpisowe trzeba przepis
zaserwowac, co ninejszym uczynie w osobnym watku)
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-03-09 17:43:07

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś z Was posiada takowe? Jakie są opinie? Czy 90 zł za 3 takie
formy
> (keksówka, na 6 babeczej i na babkę) to dużo?

o rany - a gdzie je widzialas tak tanio? w wwie mniej wiecej 1 tyle
kosztuje:(

1. Data: 2004-03-09 17:45:13

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
na
> keks i okragla .Na dodatek latwo wszedzie sie miesci.

1/ a co z ciastami, ktorych nie mozna wyjac do gory nogami?
2/ naprawde nie trzeba smarowac niczym? i mozna wykorzystywac normalne
przepisy, nie trzeba dodawac np. dodatkowo tluszczu do srodka ciasta, tak
jak z nalesnikami?
3/ CO TO ZNACZY, ZE WSZEDZIE SIE ZMIESCI? mozna je zginac i wracaja do
swojego ksztaltu nawet po dluzszym czasie?

1. Data: 2004-03-09 18:01:24

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> 1/ a co z ciastami, ktorych nie mozna wyjac do gory nogami?

Te foremki sa tak gietkie, ze latwo mozna wszystkie ciasta wyjac.

> 2/ naprawde nie trzeba smarowac niczym? i mozna wykorzystywac normalne
> przepisy, nie trzeba dodawac np. dodatkowo tluszczu do srodka ciasta, tak
> jak z nalesnikami?

Tak, pieklam ostatnio biszkopt i wyjelam bez problemu.

> 3/ CO TO ZNACZY, ZE WSZEDZIE SIE ZMIESCI? mozna je zginac i wracaja do
> swojego ksztaltu nawet po dluzszym czasie?

Tak, one sa z takiej jakiejs gumy, ktora nie odksztalca sie, no chyba ze
wlaec po nich przejdzie-IMHO.
Zamowie sobie takie na mufinki i na babke-ponoc jakas promocja byla.
Latwe w utrzymaniu i myciu.Jestem zadowolona.Hafsa

1. Data: 2004-03-09 18:30:25

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> formy
>

> o rany - a gdzie je widzialas tak tanio? w wwie mniej wiecej 1 tyle
> kosztuje:(

Koleżanka pokazała mi je w katalogu firmy wysyłkowej Quelle.

Ewa

1. Data: 2004-03-09 18:43:56

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koleżanka pokazała mi je w katalogu firmy wysyłkowej Quelle.

oj, ale jakiej firmy to sa foremki? bo te tefala sa duzo drozsze - 1
kosztuje 70-90 zl

1. Data: 2004-03-09 18:46:54

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wlaec po nich przejdzie-IMHO.
> Zamowie sobie takie na mufinki i na babke-ponoc jakas promocja byla.

ales mnie zachecila:) ty masz te tefala?
a gdzies ty je kupila i te promocje widziala?

1. Data: 2004-03-09 19:12:03

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> ales mnie zachecila:) ty masz te tefala?
> a gdzies ty je kupila i te promocje widziala?

Ja mam z tuperware. Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

Pora na śniadanie
Makrela-jak smażyć?
dwie różna rzeczy (jaja przepiórcze i anchois)
przepisy przypadkiem odkryte
jakiś adresik do archiwum o pieczeniu chleba? B.Y. nie otwierać - nic więcej tam nie ma...