siłownia dla kobiet w Warszawie-gdzie?

1. Data: 2004-10-09 20:47:40

Temat: siłownia dla kobiet w Warszawie-gdzie?
Od: "levelka" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;-)
Jestem tu nowiutka i od razu z prośba.
Czy ktos zna jakąś siłownie dla kobiet w okolicach Mokotowa - w
ostateczności moga byc inne okolice;)
Z góry dziękuje;-)

1. Data: 2004-10-10 07:59:27

Temat: Re: siłownia dla kobiet w Warszawie-gdzie?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja znajoma chodzi do siłowni w Silverscreanie i jest zadowolona.

1. Data: 2004-10-10 16:12:50

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> moja znajoma chodzi do siłowni w Silverscreanie i jest zadowolona.

Ale mężczyźni tam też bywają, z tego co wiem. :>

Ligeia

1. Data: 2004-10-11 15:04:52

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mężczyźni tam też bywają, z tego co wiem.
aaa, to miało być w y ł ą c z n i e dla kobiet? to nie znam takiej.

Jaki dermatolog w Legnicy?
AVON=cok???
babska siłownia w Gdańsku
Jeszcze raz:Sklep z kosmetykami w necie.
WAWa biustonosze na Grochowskiej