''sińce'' pod oczami

1. Data: 2004-05-14 20:21:03

Temat: ''sińce'' pod oczami
Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam strasznie zmęczone oczy, czasem mi łzawią i muszę je mrużyć (wzrok mam
dobry). A ponadto mam straszne sińce pod oczami. Macie jakis sposób na takie
''podkówki''?
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2004-05-14 21:43:45

Temat: Re: ''sińce'' pod oczami
Od: "Rafał" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam na cienie pod oczami i nie tylko... :

Biotherm Age Fitness Yeux

Mojej mamie to pomogło.Malo tego ze zlikwidowało cienie to jeszcze
wygladziło pierwsze zmarszczki.A to wszystko podobno dzięki czystemu
koncentratowi z liści oliwnych o podwójnym działaniu przeciwutleniającym
oraz pobudzającym syntezę kolagenu hihi. Co prawda juz wcześniej było
wiadomo ze liście z drzewa oliwnego zawierają substancje które stanowią
ochronę przed czynnikami zewnętrznymi Pozwolę sobie dodac ze ten krem jest
promowany na rynku jako preparat odmładzający ktory zapobiega i niweluje
pierwsze objawy starzenia. O dziwo teraz wyszla nowa wersja tego kremu tylko
ze dla mężczyzn (Biotherm Homme Age Fitness Yeux) , czyli dla mnie :P Nawet
dzisiaj ta wersja już była w Sephorze w Galerii Centrum, to się postarali
hihi.
Zapomnialem napisać ze ten krem ładnie pachnie :))

Pozdrawiam i życzę owocnej walki z cieniami
Rafał

1. Data: 2004-05-14 21:48:47

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam na cienie pod oczami i nie tylko... :
>
> Biotherm Age Fitness Yeux

A bardzo drogi? I napisz, proszę, jakiej firmy.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-14 22:09:11

Od: "Rafał" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bardzo drogi? I napisz, proszę, jakiej firmy.
> Pozdrawiam, Kasia

Firma: BIOTHERM
Linia: Age Fitness
Produkt: Yeux
Wydaje mi sie ze to bylo 160zł w kazdym bądz razie maksymalnie 200zł :))
oczywiscie 15ml

Ale zanim zdecydujesz sie na kupno to najlpiej bedzie jesli poczekasz co
inni CI tutaj napiszą. Nie wiem ile masz dlatego ciezko cokolwiek
polecać.Nie na kazdej skorze krem sie sprawdza.Nie jest powiedziane ze
akurat ten krem Ci pomoże. Z tego co mowią moje znajome to im pomogło coś
takiego Helena Rubinstein - Force C Premium Anti-Fatigue Yeux (cena około
180zł ). Nie chce by potem było na mnie że to Ci nie pomogło :)) Dlatego
najlepiej bedzie jeśli przejdziesz się do perfumerii i poprostu poprosisz o
próbkę.Wiem ze tam panie będą grymasić że nie ma :)) Jesli jestes z Warszawy
to powiem Ci w tajemnicy :)) ze w Galerii Centrum w Sephorze byla chyba
tydzien temu nowa dostawa. Ja wiem doskonale że są próbki bo sam dzisiaj
wysępiłem hihi.Ale mnie tam to juz na pamięć znają :)) W razie czego powiedz
ze mnie znasz hihi.

Jak masz jakieś pytania to zawsze mozesz napisac na priv, każdemu odpisuje -
a juz napewno płci pięknej :))

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-05-14 22:12:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl>

>A bardzo drogi? I napisz, proszę, jakiej firmy.

no, Biothermu. chyba ze 200 pln kosztuje.

ja polecam AntiGravity i All About Eyes Clinique, 150 pln - ale nie
każdemu służą, lepiej wziąć próbki.

an/

1. Data: 2004-05-15 07:11:16

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K_a_s_i_a napisał:

> mam strasznie zmęczone oczy, czasem mi łzawią i muszę je mrużyć (wzrok mam
> dobry).

Nie masz alergii? Mi łzawią/łzawiły na tle alergicznym (pyłki),
skuteczne są na to krople Cromohexal.

--
pa, Basia

1. Data: 2004-05-15 08:25:10

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> każdemu służą, lepiej wziąć próbki.

Ja jestem przykladem, Anti Gravity Clinique to byly wywalone niepotrzebnie
pieniadze. Sama mam problem juz nie tylko z sincami, ale i z suchoscia pod
oczami. Testuje nowy krem Lancome Resolution. O efketach napisze za miesiac.
Pozdrawiiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-15 08:30:54

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
> pieniadze. Sama mam problem juz nie tylko z sincami, ale i z suchoscia pod
> oczami. Testuje nowy krem Lancome Resolution. O efketach napisze za

dolaczam sie do przykladow ze anty gravity to wywalone pieniazde, tak
zreszta jak za krem biothermu hydra detox.......

ja testuje teraz cos z bardzo niskiej polki a mianowicie: krem pietruszkowy
herbika Plant ziaji za jedyne 5 zl i jestem zadowlona....:)

pozdr

1. Data: 2004-05-15 08:53:42

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-15 10:30, Nicki wrote :

> dolaczam sie do przykladow ze anty gravity to wywalone pieniazde, tak
> zreszta jak za krem biothermu hydra detox.......

co do Clinique to nic nie wiem bo nie uzywałam, ale Hydra Detox (w
dodatku w tej "męskiej" wersji) był najlepszym kremem pod oczy jaki miałam

Hitomi

1. Data: 2004-05-15 09:35:58

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz alergii? Mi łzawią/łzawiły na tle alergicznym (pyłki),
> skuteczne są na to krople Cromohexal.

Witam,
nie mam alergii, za to dużo siedzę przy kompie i to może dlatego:(
Pozdr., Kasia

potrzebna krew!!!
test
test
test
[praca] Osoba do działu Zdrowie i Uroda / katalog kosmetyków