siniaki-jaki powod?

1. Data: 2004-08-29 19:43:38

Temat: siniaki-jaki powod?
Od: "dizel" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
U majej mamy pojawily sie siniaki na nogach.W niektorych miejscach ma duze
ciemne filetowe plamy.Denerwujemy sie poniewaz w czerwcu i lipcu br. mama
przeszla trzy zawaly serca.Czy jedno z drugim maze miec cos wspolnego? Jaki
moze byc inny powod?

Z gory dziekuje za pomoc.

Dizel

2. Data: 2004-08-29 21:37:16

Temat: Re: siniaki-jaki powod?
Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 29 Aug 2004 21:43:38 +0200, na pl.sci.medycyna, dizel napisal(a):

> [...]
> przeszla trzy zawaly serca.Czy jedno z drugim maze miec cos wspolnego? Jaki

Nie jestem lekarzem ale mam dość dobre pojęcie na temat medycyny sądowej -
To bardzo zły objaw natychmiast z tym do lekarza najlepiej do chirurga
naczyniowego - to są zakrzepy - brak krążenia
To ma bardzo nieprzyjemną nazwę /nie podam/ by Cię nie martwić.
anuszHr

3. Data: 2004-08-29 21:47:22

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ma bardzo nieprzyjemną nazwę /nie podam/ by Cię nie martwić.

O to go wlasnie nie zmartwiles takimi slowami...
ehh...
A jaka to ma nazwe to powie lekarz gdy zobaczy pacjentke (a nie wirtualnie)
Pozdrawiam

Robert Milewski

4. Data: 2004-08-29 21:57:25

Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 29 Aug 2004 23:47:22 +0200, na pl.sci.medycyna, Robert napisal(a):

> [...]
> ehh...
> A jaka to ma nazwe to powie lekarz gdy zobaczy pacjentke (a nie wirtualnie)

Mylisz się lekarz napewno nie powie tej nazwy / mam na myśli mądrego
lekarza/
JanuszHr

5. Data: 2004-08-29 22:16:16

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz się lekarz napewno nie powie tej nazwy / mam na myśli mądrego
> lekarza/

Nie napisalem ze powie to co Ci przychodzi do glowy, tylko po badaniu i
dalszej diagnostyce powie co to jest w rzeczywistosci.

Robert Milewski

6. Data: 2004-08-30 07:00:44

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naczyniowego - to są zakrzepy - brak krążenia
> To ma bardzo nieprzyjemną nazwę /nie podam/ by Cię nie martwić.

jeśli nie jestes lekarzem to sie nie wypowiadaj na tematy medyczne a juz na
pewno nie stawiaj głupich diagnoz przez internet.jak czytam takie porady to
ręce opadaja.
a jeżeli masz "dość dobre" pojecie na temat med. sądowej to moze tez wiesz
,że skóra człowieka żywego rózni sie "nie co" od skóry zmarłego......a swoją
drogą ciekawe jaka to bardzo nieprzyjemną nazwe masz na myśli........której
ze względów humanitarnych[ :) ] nie podajesz.........

Renia

7. Data: 2004-08-30 07:09:24

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciemne filetowe plamy.Denerwujemy sie poniewaz w czerwcu i lipcu br. mama
> przeszla trzy zawaly serca.Czy jedno z drugim maze miec cos wspolnego?

czesc!!!
jeżeli twoja mama przeszła niedawno zawał serca to na pewno dostaje jakies
leki przeciwpłytkowe, być moze to jest powodem nadmiernej kruchości naczyn i
skłonności do krwiaków.
Nie mozna tego potwierdzić ani wykluczyc przez internet, wiec najlepiej
niech twoja mama idzie do swojego lek. i pokaże te zmiany.....
pozdrawiam
Renia

8. Data: 2004-08-31 14:10:28

Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ehh...
> A jaka to ma nazwe to powie lekarz gdy zobaczy pacjentke (a nie wirtualnie)

Mylisz
JanuszHr

9. Data: 2004-08-31 14:11:33

Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-08-31 14:13:19

Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Choroba Duhringa
Kosc zespolona blacha - usuwac blache czy nie?
objawy... czego?
sklep z soczewkami w necie?
nietypowa twarz