siwizna

1. Data: 2003-04-11 22:16:25

Temat: siwizna
Od: "m.k" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.Czy jest jakiś sposób na przyciemnienie siwej brody?Bardzo ją
lubię ale okropnie mnie postarza
pozdr.siwobrody

1. Data: 2003-04-12 08:32:25

Temat: Re: siwizna
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m.k wrote:

> Mam pytanie.Czy jest jakiś sposób na przyciemnienie siwej
> brody?Bardzo ją lubię ale okropnie mnie postarza

Zasadniczo to każda broda postarza i najlepszą metodą na odmłodzenie
jest się jej pozbycie:)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-13 19:22:15

Od: "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m.k" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie.Czy jest jakiś sposób na przyciemnienie siwej brody?

Witam!

Jak to miło czytac, ze ktos chce zadbac swoja brode :). Popieram w calej
rozciaglosci i zycze sukcesow.
Od kilku miesiecy obserwuje dwie osoby, ktore po zastosowaniu roztworu z
soli Dr Nona, krok po kroku wracaja do koloru swoich naturalnych wlosow z
siwych :).
Z przepisu o soli Dr Nona nie czytamy o tym ( www.zdrowie.neostrada.pl ),
ale to zycie przynioslo nowe zastosowanie tego preparatu.
Sprobuj!

Pozdrawiam,
Jolanta

1. Data: 2003-04-14 06:51:02

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message

> [...]
> Z przepisu o soli Dr Nona nie czytamy o tym ( www.zdrowie.neostrada.pl ),
> ale to zycie przynioslo nowe zastosowanie tego preparatu.

Czy Ty nie zdajesz sobie sprawy, że tak nachalną reklamą przy wszystkich
postach możesz jedynie zrazić ludzi do tych kosmetyków? Niedobrze mi się
robi....
Kaśka

1. Data: 2003-04-14 08:09:03

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Od kilku miesiecy obserwuje dwie osoby, ktore po zastosowaniu roztworu z
> soli Dr Nona, krok po kroku wracaja do koloru swoich naturalnych wlosow z
> siwych :).
<ciach>

Boze, ile razy bede czytac ten sam skopiowany tekst?
Nie dosc ze spam to jeszcze bez odrobiny przyzwoitosci.

Kaska

1. Data: 2003-04-14 08:52:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale <R...@w...pl> napisał(a):
> Czy Ty nie zdajesz sobie sprawy, że tak nachalną reklamą przy wszystkich
> postach możesz jedynie zrazić ludzi do tych kosmetyków? Niedobrze mi się
> robi....

Zraża skutecznie. Miałam maseczkę iłową na mojej "wish list" do kupienia
kiedyś, dzięki najskuteczniejszej reklamie, czyli rekomendacji zadowolonych
uzytkowniczek, a teraz przez jedną głupią akwizytorkę firma trafia do
zakupowego KFa.

Jeszcze wczoraj naliczyłam 11 postów. To co, nakarmimy Andrzeja Buse @cgs.pl?

JoP

1. Data: 2003-04-14 09:11:01

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze wczoraj naliczyłam 11 postów. To co, nakarmimy Andrzeja Buse
@cgs.pl?
Jestem za ;)
Pozdrawiam serdecznie
Kasia (:

1. Data: 2003-04-14 09:17:04

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 14 Apr 2003 08:52:38 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Jeszcze wczoraj naliczyłam 11 postów. To co, nakarmimy Andrzeja Buse @cgs.pl?

Andrzej Buse @ cgs.pl niewiele zrobi ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-04-14 10:24:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale <R...@w...pl> napisał(a):

> @cgs.pl?
> Jestem za ;)

Załatwione. Ostrzeżenie poszło.

JoP

1. Data: 2003-04-14 10:33:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):

> Andrzej Buse @ cgs.pl niewiele zrobi ;-)

Eee, coś podobno jednak zrobił. ;-) I powinno wystarczyć.

JoP

Avon krem antycelulit
szukam dobrego korektora
Włosy mieszane