Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

From: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Date: Tue, 7 May 2002 20:00:43 +0200

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]
>Chyba tak, bo mój małżonek na te rzeczy nie wydaje pieniędzy...

Co zapewne dowodzi nieistnienia tychże?

>A skąd ty wiesz, ze wydają?

Już Ci to inni wielokrotnie napisali. Skoro bez najmniejszego problemu
kupuje się zegarek za 3K PLN, to znaczy, że ktoś te rzeczy musi kupować.

>Pracujesz w sklepie z takimi gadgetami,

Niestety, nie. Tylko że gdybym ja pracowała w perfumerii, albo w sklepie z
luksusowymi torebkami, to jakby alkoholika do gorzelni wpuścić...

>czy masz
>to szczęście, że Twojego męża na to stać?

Na wszystkie powyższe? Na raz? Pewnie nie. Niektóre z powyższych owszem.
Jakby
podliczyć wszystkich znajomych, to pewnie 90% powyższego gadżeciarstwa by
się zebrało. W/w paralotnię osobiście kupiłam tydzień temu. Nie, nie dla
nas, aż tak ekscentryczni nie jesteśmy, dla znajomego, który akurat znalazł
taki sprzęcior w Austrii i prosił nas, żebyśmy przy okazji wyjazdu na narty
mu zanabyli, co by sam jechać nie musiał te 1000 kilosów. Posiadaczy
wybajerowanych rowerów górskich w cenie średniego samochodu znam kilku.
Niekoniecznie kupili je w ten sposób, że poszli do sklepu i powiedzieli "ten
poproszę", czasem cudeńko powstawało metodą dokupywania co miesiąc a to
ultralekkiej sztycy, a to superlekkich śrubek, co nie zmienia faktu, że
utopiono w ten gadżet kupę kapusty.

Nigdy nie kupiłaś sobie... a tfu, co ja portalę, przecież sama napisałaś,
że Twoja "pensja częściowo tylko pokrywała koszty związane z tym hobby",
więc niby za co... nigdy nie kupiono Ci markowych perfum?

Przecież "prawie" nikogo w tym kraju, przy średniej krajowej pewnie rzędu
1600 PLN (nie pamiętam, jaka jest teraz, nie bić proszę) nie powinno być
stać na perfumy za circa 200 PLN. A jakoś perfumerie nie bankrutują...

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl