skandaliczne zachowanie lekarza!!!

21. Data: 2004-06-09 17:59:34

Temat: Re: skandaliczne zachowanie lekarza!!!
Od: "marcin" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie. Pani doktor w moim przypadku się zachowywała jakby robiła to co
robi z musu. Nienawidzę takiego zachwoania. Jak jej cos nie pasuje to
niech zmieni zawód. Ja nie przyszedłem do niej oblepiony gównem.
Największą pretensję mam do niej o to że powiedziała iż nie mam stosować
domowych metod skoro do niej przychodzę, choć żadnych domowych metod nie
stosowałem.

22. Data: 2004-06-10 08:59:17

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czytając Twoje słowa odnoszę wrażenie, że wielki przywilej spotka mnie -
> zwykłą śmiertelniczkę, jeśli lekarz będzie chciał mnie leczyć.

Sledze watek i odnosze podobne wrazenie :/
W pytaniach nie bylo raczej "Co mam zrobic, kiedy mnie takie cos spotkalo?"
ale "GDZIE SIE UDAC?"... "Do kogo..."
To nie jest tak ze "placi i wymaga", po prostu pacjent zostal przez lekarza
potraktowany albo bardzo niefajnie albo olewajaco :/

> Co do zarobków... abstrahując od tego, że lekarze rzeczywiście mało
> zarabiają, przecież każdy sam dokonuje wyboru, czym będzie się zajmował w
> życiu.

A poza tym - prywatne dorabianie nie wchodzi w gre?

>Pan doktor nawet mnie nie zbadał, zapytał tylko jaki chcę antybiotyk i ile
dni zwolnienia.

Eh... No ale jako "laik"... wiesz... nie mozesz oceniac pracy lekarza....
Wrr. :(

pozdrawiam
dipsom_ania

23. Data: 2004-06-10 09:01:42

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

>Dyskusja o niegrzecznym zachowaniu lekarza wcale nie jest jego opluwaniem,
tylko potrzebą wyegzekwowania tego co pacjent powinien otrzymać.

Racja... tak sobie czytam i sie zastanawiam, czy oby wojny nie bedzie
lekarze vs pacjenci... ;]

pzdr,
dipsom_ania

24. Data: 2004-06-10 09:47:29

Od: "adam" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> międzywojennych o ile wiem za pokazywanie się w miejscach publicznych po
> spożyciu czosnku można było zarobić grzywnę.
>
> A skoro zainteresowałeś się czosnkiem jako naturalnym środkiem
> leczniczym, to mogłeś również dojść do tego, że istnieją kapsułki
> czosnkowe nie powodujace śmierdzących wyziewów u konsumenta.
>
> Wiesz, kiedy idę do lekarza to myję się wcześniej. Taki odruch
> cywilizowanego człowieka.
>
> Kultury zabrakło z obu stron. Ty przyszedłeś śmierdzący, a lekarka
> zwróciła Ci na to uwagę niekulturalnie (w Twoim mniemaniu, bo konkretów

Ta wypowiedz jest po prostu zenujaco bezczelna. Lekarz broni jak zwykle
lekarza. Niech lepiej zadba o to zeby nie brali lapowek od schorowanych
pacjentow. I tak dobrze marcon zostal potraktowany. Jaki prawem przychodzi do
przychodni zainfekowany? Zeby zarazic lekarzy?!

25. Data: 2004-06-10 10:45:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Jun 2004 11:47:29 +0200, adam wrote:

> [...]
> pacjentow. I tak dobrze marcon zostal potraktowany. Jaki prawem przychodzi do
> przychodni zainfekowany? Zeby zarazic lekarzy?!

Owszem, jestem lekarzem.

Zrozumiałem z pierwszego postu, że pacjent przyszedł do lekarza
rzeczywiście "naczosnkowany", a kiedy dowiedziałem się, ze tak nie było
- przeprosiłem.

Jeśli za bezczelność uważasz oczekiwanie jednego człowieka (w tym
wypadku lekarza) wobec innego człowieka (w tym wypadku pacjenta), że ten
będzie przestrzegał w miarę swoich możliwości pewnych podstawowych zasad
higieny i estetyki - mogę jedynie współczuć Twoim bliskim i wszystkim
innym osobom, z którymi masz kontakt.

Czy kiedy do Twojej firmy ma przyjść sprzątaczka - wylewasz kawę na
podłogę albo oddajesz stolec na środku pokoju, bo sprzątaczka jest od
tego, żeby sprzątać?

A jeśli zdanie "Niech lepiej zadba o to zeby nie brali lapowek od
schorowanych pacjentow." miało odnosić się do mnie, to wybacz, ale
odnoszenie się do kogoś w trzeciej osobie jest sposobem okazywania
swojej wyższości i pogardy, a z kimś kto tak robi rozmawiać nie mam ani
ochoty, ani potrzeby.

26. Data: 2004-06-10 18:25:00

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnoszenie się do kogoś w trzeciej osobie jest sposobem okazywania
> swojej wyższości i pogardy, a z kimś kto tak robi rozmawiać nie mam ani

oj, niech już się nie gniewa :-)

Pozdrawiam,
Artur

27. Data: 2004-06-10 21:05:35

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie
>
> Tyle jego co sobie zbada  ;-)

Ale gdyby zupełnie poważnie podnieść wątek wykorzystywania lekarzy swojej
pozycji do takiego właśnie pooglądania sobie, to by pewnie było święte
oburzenie na grupie.
Mam nadzieję, że nie mam racji.
Rozumiem, ze powiedziałeś to w konwencji żartu i tak naparwde oczywiście
takich rzeczy nie robisz, bo jesteś porządnym lekarzem (lub nim bedziesz)...

Imoe,

P.S. Ja już tu kiedyś w tym temacie burze wywołałam.

28. Data: 2004-06-11 12:02:30

Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokaz mi gdzie w tym dekalogu jest napisane ze mam przyjmowac smierdziela,
> kiedy jego zycie nie jest w zaden sposob zagrozone?
>
> --
> miłego dnia
> Adam #gg 402495

Oczywiście, że nie jest napisane, że masz przyjmowac "śmierdziela" (to
określenie już trochę mówi o Twoim stosunku do pacjentów), ale jest napisane
w punkcie 2, że pacjenta masz traktować jak gościa w domu. Jeśli w podobny
sposób traktujesz gości to.........
J.K.

29. Data: 2004-06-11 12:39:26

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Chyna <c...@g...pl> wrote:

> Co w przypadku, gdy ktoś ulegnie wypadkowi, na przykład ktoś "pacjenta"
> uderzy, a wcześniej wypalił paczkę papierosów i potrzebuje pilnej pomocy
> lekarskiej - zostanie wyproszony z gabinetu?

Myślę że w naprawdę ciężkich przypadkach lekarz i tak pomoże, i tak.

Kiedyś wylądowałem na pogotowiu z kawałkiem szkła w mięśniu, w środku
nocy, w stanie mocno po spożyciu. Gdyby nie natychmiastowa interwencja
chirurga, pewnie do końca życia nie mógłbym ruszać tą ręką - skończyło
się na ośmiu szwach i miesięcznym unieruchomieniu.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

30. Data: 2004-06-11 14:47:03

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cac70r$iui$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Jacek Kawecki z adresu <j...@i...pl> napisał(a):

[...]

naginasz moj tekst do swojej interpretacji. piszac "smierdziela' mialem na
mysli smierdzacego pacjenta. cuchnącego. i nikogo innego nie mialem na
mysli.
jezeli przychodzi do mojego domu gość, który śmierdzi, to nie udaję ze
pachnie fiołkami, tylko albo proponuje mu kąpiel i kontynuowanie wizyty,
albo sie zegnamy.
wystarczy, czy mam powtorzyc drukowanymi?

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

[OT] List otwarty do krakowskich studentów (3-5 rok)
Wtórne złamanie kości goleni - prośba o konsultację do specjalistów
Kurza klatka piersiowa
NZOZ
OBERON - warto?