NZOZ

1. Data: 2004-06-08 12:07:47

Temat: NZOZ
Od: "majkel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie- chciałbym przekształcić indywidualną praktykę lekarską w NZOZ-
jakich formalności trzeba dopełnić? Może ktoś byuł w podobnej sytuacji i
podzieli się ze mną moją wiedzą?

z góry dziękuję

Michał

2. Data: 2004-06-08 12:29:25

Temat: Re: NZOZ
Od: "Piotr" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale po co? wymogi są większe i brak wymiernych korzyści. Podjazd dla
niepełnosprawnych, 30x droższe OC, osobne pomieszczenie do sterylizacji, i
wiele, wiele innych
Piotr

3. Data: 2004-06-09 22:22:40

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: ca4a65$861$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było majkel <m...@p...onet.pl> zostało napisane:

> [...]
> NZOZ- jakich formalności trzeba dopełnić? Może ktoś byuł w podobnej
> sytuacji i podzieli się ze mną moją wiedzą?

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ

z dnia 21 września 1992 r.

w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i
sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.

zmiany:

1993-03-14
Dz.U.1993.16.77

§ 1