szczepienie

1. Data: 2004-06-08 06:41:37

Temat: szczepienie
Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

mialem tydzien temu szczepienie przeciw tężcowi/bulimii i czy są
jakieś ograniczenia, by sie zaszczepic przeciw WZW A+B ?? czy jest
jakis okres czasu, ktory powinienem odczekac?

--
Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

2. Data: 2004-06-08 06:53:25

Temat: Re: szczepienie
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdy sama interesowałam się tym tematem niedawno, powiedziano mi, że albo
dwie szczepionki w ciągu doby albo ok. 6 tygodni odstępu

3. Data: 2004-06-08 07:14:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarpedon <f...@t...cy> napisał(a):

> mialem tydzien temu szczepienie przeciw tężcowi/bulimii

Szczepienie przeciw _bulimii_? Uch, uch, jakie ta nauka czyni postępy.

JoP

4. Data: 2004-06-08 15:42:48

Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*Jolanta* *Pers* [ j...@W...gazeta.pl ] napisał(a):

> Szczepienie przeciw _bulimii_? Uch, uch, jakie ta nauka czyni
> postępy.

chodzi oczywiscie o blonice - mala pomylka :)

--
Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

dentysta -zielona góra
ból (nerki)?
bilirubina i urobilinogen w moczu?
recepta na Proscar