skany- niech czyta, kto zamawiał ;)

1. Data: 2003-02-16 22:03:50

Temat: skany- niech czyta, kto zamawiał ;)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, poszły dwa pliki (dziergane 2 i 3), jeszcze raz proszę
zainteresowane osoby o czyszczenie skrzynek, bo dostaję zwroty. Jeśli
ktoś czegoś nie dostał, proszę na priv, albo dzielcie się między sobą,
ja zaległe podrzucę dopiero za jakiś czas, bo nie chcę sobie robić
zupełnego kipiszu w skrzynce ;)
Następna porcja jutro.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-17 16:51:08

Temat: Re: skany- niech czyta, kto zamawiał ;)
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś czegoś nie dostał, proszę na priv, albo dzielcie się między sobą,
> ja zaległe podrzucę dopiero za jakiś czas, bo nie chcę sobie robić

Julito, dostałam właśnie w/w pliki. Nie przysyłam mi na razie więcej, bo w
najbliższym czasie będę miala mocno ograniczony dostęp do sieci( a więc i do
swojej skrzynki). W każdym razie dziękuję za to , co dostałam. Tylko nie
pamiętam, który Ci tam adres podawałam. Bo imię mam pospolite.
Anna
a...@x...wp.pl
g...@g...pl

Gorsecik szydełkowy