sklep internetowy producenta pomp

1. Data: 2000-10-03 09:47:44

Temat: sklep internetowy producenta pomp
Od: "Hydro-Vacuum S.A." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,

Jako pierwsi wśród producentów pomp i systemów pompowych otworzyliśmy
sklep internetowy, który jest otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W sklepie znajdziecie Państwo m.in.:
pompy głębinowe, samozasysające, zatapialne,
pompy do basenów i fontann,
pompy do cieczy zanieczyszczonych,
automaty wodociągowe.
Zakupy w naszym sklepie są bardzo proste. Wystarczy wybrać interesujący
towar, wypełnić krótki formularz i to wszystko! Resztą zajmiemy się my.
Dostarczymy wybrany towar pod wskazany adres w jak najkrótszym czasie -
niejednokrotnie na drugi dzień po złożeniu zamówienia!
Oprócz tego, tylko w ofercie internetowej, na klientów czekają cenowe
promocje i niespodzianki!
Aha i jeszcze jedno: zamówienia złożone na kwotę powyżej 2000 zł brutto
dostarczamy GRATIS!
Zapraszamy Państwa do zakupów w naszym internetowym sklepie!

Adres sklepu:
http://www.hydro-vacuum.pl/sklep

Życzymy udanych i przyjemnych zakupów!!!!

Nadawcą listu jest:
Hydro-Vacuum S.A.
ul.Metalowców 1-3
86-303 Grudziądz
tel (+48 56) 4507410
fax (+48 56) 4625955
http://www.hydro-vacuum.pl

2. Data: 2000-10-03 09:54:55

Temat: Re: sklep internetowy producenta pomp
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hydro-Vacuum S.A." napisał:

> [...]
> sklep internetowy, który jest otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

> Zakupy w naszym sklepie są bardzo proste.
To akurat nie jest prawda!
Dlaczego dyskryminujecie uzytkownikow nie-M$ ?
Preferujecie sprzedaż wiązaną? Pompa + Windows?
Krzysztof

3. Data: 2000-10-03 10:31:19

Od: "Hydro-Vacuum S.A." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...

> To akurat nie jest prawda!

Czy można więcej szczegółów

> Dlaczego dyskryminujecie uzytkownikow nie-M$ ?
> Preferujecie sprzedaż wiązaną? Pompa + Windows?
> Krzysztof

Wersja dla NN jest przygotowywana, powinna być gotowa najpóźniej w
listopadzie.

4. Data: 2000-10-03 10:31:55

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hydro-Vacuum S.A." napisał:

> Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...

> Czy można więcej szczegółów
Szczegóły były niżej.
Ja nie używałem, nie używam i nie będę używać IE.
A pompę może bym kupił.
Wiecie ze M$ miał proces o monopolizację rynku przeglądarek?
Mam nadzieję ze Wasze pompy nie przypominają w obsłudze produktów
M$. ;-). Nie chciałbym resetować pompy po każdej zmianie w oczku
wodnym ;-)
Krzysztof

5. Data: 2000-10-03 10:44:45

Od: "Hydro-Vacuum S.A." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieję ze Wasze pompy nie przypominają w obsłudze produktów
> M$. ;-). Nie chciałbym resetować pompy po każdej zmianie w oczku

Obiecuję Panu że wkrótce będzie wersja dla NN :) proszę o trochę
cierpliwości.
Serdecznie pozdrawiam,

Paweł

6. Data: 2000-10-04 19:41:50

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł dobry ale co oznacza zdanie
"pompy samozasysające - do pompowania wody czystej oraz cieczy agresywnych,
"
SJS
Użytkownik "Hydro-Vacuum S.A." <s...@h...pl> napisał w
wiadomości news:8rc9v0$los$3@news.tpi.pl...

7. Data: 2000-10-04 20:08:57

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefan Siudalski <s...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8rg0ti$edh$...@n...tpi.pl...
> Pomysł dobry ale co oznacza zdanie
> "pompy samozasysające - do pompowania wody czystej oraz cieczy
agresywnych,
> "
> SJS
???
Masz bardzo "użyteczną" swoją stronę ale daleką od doskonałości!
Chyba, że cię mylę z kimś "innym".
Popatrz co możesz poprawić u siebie a później...
Pozdrawiam Jerzy.

8. Data: 2000-10-05 06:27:58

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam cztery strony a nie jedną a i na piątej też znajdziesz kilkanaście
moich artykułów! Chetnie wysłucham gdzie mam błędy tym bardziej że strony
cały czas uzupełniam i aktualizuje w miarę moich możliwości czasowych.
SJS

9. Data: 2000-10-05 08:55:55

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysł dobry ale co oznacza zdanie
> "pompy samozasysające - do pompowania wody czystej oraz cieczy
agresywnych,

Bezczelnie odpowiem za producenta. Pompy do wody czystej niemal wszystkie
sie nadaja, ale do cieczy agresywnych, jak np. gnojowica musza juz byc
przystosowane. Jesli jest napisane, ze do czystej wody i cieczy agresywnych,
to znaczy, ze jest to do dosc wszechstronna pompa. Zasysajaca, czyli pompa
nie znajduje sie w cieczy, tylko ponad jej powierzchnia - co jest wazne przy
cieczach agresywnych - bo pompa nie bedzie wysmarowana g....m.
Jerzy - mnie sie wydaje, ze to nie byla krytyka zawartosci strony, tylko
proste pytanie natury technicznej.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

10. Data: 2000-10-05 09:12:44

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8rhfqr$alm$...@n...tpi.pl...
> [...]
> cieczach agresywnych - bo pompa nie bedzie wysmarowana g....m.
> Jerzy - mnie sie wydaje, ze to nie byla krytyka zawartosci strony, tylko
Rafale, przepraszam, nie jesteś inżynierem a dałeś taką odpowiedź, że palce
lizać.
Postawiłem "???" bo aż nie chciało mi się wierzyć, że ktoś kto wyprodukował
"taką" techniczną stronę nie wiedział o co chodzi. Ja też nie
"skrytykowałem" do końca. Wręcz pochwaliłem ale nie mogłem za bardzo bo by
jeszcze obnosił się z tą stroną jak "paw". :-))))
Pozdrawiam Jerzy

posadzilem/ torf lesny
Targi ogrodnicze w Krakowie
Najlepsze strony w sieci