sklep z glazurą cersanit w Warszawie

1. Data: 2002-10-17 13:38:55

Temat: sklep z glazurą cersanit w Warszawie
Od: "Marcin" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś może mi polecić tani sklep z glazurą cersanitu (albo z glazurą
hiszpańską) w Warszawie albo okolicach?

1. Data: 2002-10-17 13:47:47

Temat: Re: sklep z glazurą cersanit w Warszawie
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś może mi polecić tani sklep z glazurą cersanitu

To cersanit robi tez glazure?????

J.

1. Data: 2002-10-17 14:32:51

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aomhcl$232c$1@news2.ipartners.pl...

> Pewnie że robi.

Koniec swiata, chcialem sie nasmiewac, a okazuje sie ze w nieswiadomosci
zylem. Dzieki za naprostowanie :-)

J.

1. Data: 2002-10-17 14:38:25

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marcin" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> To cersanit robi tez glazure?????

Pewnie że robi.
http://www.cersanit.pl/pl/index.php?srodek=katalog_p
lytki&lang=p

Nawiasem mówiąc gdyby ktoś mógł się wypowiedzieć na temat
jakości, to byłabym wdzięczna, bo jak na razie zestaw Cyrkon
Beige + Ochra najlepiej trafia we moje zapotrzebowanie na
podłogę w części dziennej domu (pomijając jedne przepiękne, ale
oczywiście makabrycznie drogie i występujące wyłącznie z
adnotacją "towar zamówiony może się różnić od wyeksponowanego"
płytki Keraben).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-10-17 14:51:56

Od: "Seba" <s...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Glazurę Cersanitu możesz zamówić w internecie na www.klucz.pl, przeslemy Ci
katalogi i dostarczymy płytki do Wa-wy
Sebastian

1. Data: 2002-10-17 15:09:56

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@e...com> napisał w wiadomości
> Glazurę Cersanitu możesz zamówić w internecie na www.klucz.pl,
przeslemy Ci
> katalogi i dostarczymy płytki do Wa-wy

A jakbym chciała na razie sam katalog? :) I uwaga, pytanie
podchwytliwe: jak ma się wygląd płytek w katalogu do
rzeczywistego, bo na przykład w przypadku Opoczna nijak?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-10-18 08:13:11

Od: "Seba" <s...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Możemy Ci przesłać katalog, jak nam podasz adres do korespondencji,
oczywiście kolor może się mieć nijak do rzeczywistości, ale dużo zależy od
jakości katalogu, poza tym nawet same kafelki wyglądają różnie w różnym
świetle

pozdr
Sebastian
Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aomj7o$24as$1@news2.ipartners.pl...

1. Data: 2002-10-18 08:22:32

Od: "Magdalena Gierlotka" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakbym chciała na razie sam katalog? :) I uwaga, pytanie
> podchwytliwe: jak ma się wygląd płytek w katalogu do
> rzeczywistego, bo na przykład w przypadku Opoczna nijak?

Ogladalam taki katalog Cersanita, wymiar dosc duzy (mniej wiecej A4, ale
chyba szerszy), w ktorym nawet plytki blyszczace sa blyszczace a matowe -
matowe:) I musze przyznac, ze kolorystycznie bylo to dosc zblizone do
rzeczywistosci. W innych katalogach (zwykle mniejszego formatu), kolory
mialy sie nijak, zeby nie powiedziec, ze wogole sie nie mialy....
Pozdrawiam
Magda

jak pralka wazy pranie?
Odkurzacz - wasza opinia
PROSBA O LINKI
deweloper-trojmiasto
Czym zaklajstrować dziurę w wannie akrylowej?