sklepy internetowe z kosmetykami

1. Data: 2002-09-05 08:02:39

Temat: sklepy internetowe z kosmetykami
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie doszukam sie niestety. Niedawno na grupie ktoś podawał adresy sklepów
internetowych z kosmetykami za granica ale nie doszukam sie adresów. Pomocy
Prosze o powtorke. Zalezy mi na tym, poniewaz osoba ta kupowała w ten sposób
i ma sprawdzone.
Dzieki i PZDR for @ll.
--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-09-05 11:50:59

Temat: Re: sklepy internetowe z kosmetykami
Od: "Evian" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-05 13:40:28

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evian" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> "yeene" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> Pomocy
> sposób

O Evian zacytowała moją wypowiedź, ale:
- ja niestety nie kupowałam w tych sklepach jeszcze
- nie są one za granicą, ale może bedą pomocne
-ale znalazłam na grupie jeszcze:
1.
Użytkownik "Dorota" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Osobiście korzystałam jak na razie jedynie ze sklepu
>
> http://www.drnona.com.pl

2.
http://www.strawberrynet.com

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-05 13:41:05

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yeene <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> @@ YEENE @@
> @@@@@@@@@
>
> Oprócz podanych już pedetu i kosmetyki.net moge zaproponować
www.drnona.com.pl
www.strawberrynet.com
nie wiem co tam jeszcze było...ale w sumie masz już bodajże 5.

1. Data: 2002-09-05 20:50:14

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki babeczki za adresy ale chodziło mi o sklepy zagraniczne i o dziwo
pisał pan. Te akurat znalazłam. Dzięki. Jak będziecie miały więcej piszcie.
Może tańsze perfumy i wyprzedaże? Szukajmy wspólnymi siłami dalej ku uciesze
gawiedzi ;-))). Pozdrawiam PANIE.

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-09-08 10:24:41

Od: ":::Inna Xena:::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yeene <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Może tańsze perfumy i wyprzedaże? Szukajmy wspólnymi siłami dalej ku uciesze

Mogę przekopiować swoją wypowiedź z tamtego wątku.

http://www.strawberrynet.com
Sklep wprawdzie zagraniczny, ale z bezpłatną dostawą do Polski. Głownie
kosmetyki selektywne, duży wybór perfum, ceny baaardzo konkurencyjne - niższe
niż w Pedecie, nie mówiąc już o Empiku czy GC. Ostatnio są jakieś problemy z
zamówieniami z Polski (proszą o przefaksowanie kserokopii kardy kredytowej
tudzież o dodatkowe podanie 3 końcowych cyfr z rewersu karty - ponoć ze
wględu na częste przypadki oszustw), ale generalnie można z nimi jakoś dojśc
do ładu. Minus - w zasadzie jedyną, sensowną dla klientów z Polski,
akceptowaną formą platności jest karta kredytowa.

http://www.perfumki.pl
Głownie kosmetyki popularnych marek, trochę perfum, ale nie w oszałamiającym
wyborze, ceny trochę korzystniejsze niż w normalnych sklepach. Płatność przy
odbiorze przesyłki.

Z innych sklepów - zagranicznych - obsługujących także Polskę:
http://www.perfumeemporium.com/
http://www.beautifulperfumes.com/
http://www.99perfume.com/
Gigantyczny wybór perfum, w tym mało popularnych zapachów, często
niedostępnych w Polsce. Tutaj już trzeba płacić za przesyłkę, najczęściej
niebagatelną kwotę (rzędu $20), opłaca się więc zamawiać większymi partiami.
Ceny perfum - przede wszystkim testerów, które we wszystkich w/w sklepach
można nabyć - są baaardzo atrakcyjne (zblizone, a czasem nawet niższe, niż w
bezcłówkach). W Perfume Emporium klienci zagraniczni (spoza USA) mogą
zamawiać WYŁĄCZNIE korzystając ze specjalnego formularza (dostępny przez
zakładkę Customer Service).

Więcej adresów chwilowo nie przychodzi mi do głowy. Jest jeszcze
http://www.ebay.com , ale to już serwis aukcyjny, a nie sklep sensu stricto.
Choć wybór kosmetyków - po oszałamiająco niskich cenach - jest tu doprawdy
zawrotny.

Pozdr.

stopy
A co myslicie o urodzie kobiety....