skonczylaaam:)

1. Data: 2003-09-23 18:08:39

Temat: skonczylaaam:)
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc kochane kolezanki po fachu :0)
Pamietacie Gisie?
W wakacje szalalam- pyutalam o szkoly frywolitek i wzory serwetek na
szydelko itd :0)
Otoz spiesze aby sie pochwalic, ze udalo mi sie w koncu skonczyc pierwasz,
szydelkowa firanke... baaardzo duza (jak na moje mozliwosci)
Teraz do zrobienia zostalo mi jeszcze10 takich firanek... na inne okna....
jestem jednak dobrej mysli i mam nadzieje, ze kazda bede robic co raz
szybciej i szybciej i...
Trzymajcie za mnie kciuki :0)
Pozdrawiam wszystkie baaardzo serdecznie- Wasza Gisia

1. Data: 2003-09-24 07:36:04

Temat: Re: skonczylaaam:)
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gisia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Otoz spiesze aby sie pochwalic, ze udalo mi sie w koncu skonczyc pierwasz,
> szydelkowa firanke... baaardzo duza (jak na moje mozliwosci)

Gratuluję serdecznie wytrwałości :) pochwalisz sie zdjęciami Twojego cuda?
:)

1. Data: 2003-09-24 15:43:18

Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No to wielkie gratulacje, właśnie przyszedł mi do głowy pomysł na zrobienie
mojej mamie małej firaneczki na dolna część okna w kuchni i w zwiażku z tym
mam pytanie czy ma może któraś z Was kochane grupowiczki jakiegoś schematu
na szydełko?? Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli nic nie bedziecie mieć to
chyba sam coś wymyślą, ale wierzę że pomożecie:)

Alina
a...@p...fm
a...@t...pl - komunikator
gg# 2870843

1. Data: 2003-09-24 15:56:29

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w robótkach ręcznych które niedawno rozsyłałam po grupie jest dużo wzorków
na takie firaneczki zazdrostki, jak gazetek nie masz to daj znać wyślę skany
na prv

--
esterka

1. Data: 2003-09-24 16:22:11

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> w robótkach ręcznych które niedawno rozsyłałam po grupie jest dużo wzorków
> na takie firaneczki zazdrostki, jak gazetek nie masz to daj znać wyślę
skany
> na prv

esterko- ja chetnie i bardzo poprosze o wzorki firaneczek- zazdrostek.. :)
tak sobie myszle, ze znacznie lepiej bedzie jesli nie zrobie 10 takich
samych firanek- przeciez to by wygladalo jak....w fabryce firanek prawie
hihihihi ;)

moj adres:
gisia@<skasuj to>autograf.pl

1. Data: 2003-09-24 17:00:28