skończyłam

1. Data: 2002-07-20 20:44:02

Temat: skończyłam
Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wzsystkich.
Chciałabym pochwalić się moim nowo wykrzyżykowanym obrazem - Pan
Jezus w koronie cierniowej. Można go zobaczyc na mojej stronce. Nie
ukrywam, iż była to bardzo mozolna praca. Kanwa 18, rozmiar duży , 30
kolorow i prawie 5 miesięcy krzyżykowania, ale warto było, bo efekt
jest super /może zdjęcie tego nie oddaje, ale skromnie mowiąc obraz
jest wspaniały/.

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2002-07-20 20:56:47

Temat: Re: skończyłam
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym pochwalić się moim nowo wykrzyżykowanym obrazem - Pan
> Jezus w koronie cierniowej.

Gratuluje i zazdrosze. Ogromna praca a efekt niesamowity, gratuluje
wytrwalosci :)
Sama przekladalas obraz na krzyzyki, czy to bylo ze wzoru?

Tusia
Krakow

1. Data: 2002-07-20 22:04:01

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2002 22:56:47 +0200, "Tusia" <_...@p...wp.pl>
napisał(a):

> [...]
>wytrwalosci :)
>Sama przekladalas obraz na krzyzyki, czy to bylo ze wzoru?

Dziękuję za gratulacje.
Obraz został zamnieniony na krzyżyki programen PCstitch.
Małgosia

1. Data: 2002-07-20 23:07:17

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorow i prawie 5 miesięcy krzyżykowania, ale warto było, bo efekt
> jest super /może zdjęcie tego nie oddaje, ale skromnie mowiąc obraz

Witaj Małgosiu.

Zaglądałam ostatnio dość często na Twoją stronę aby zobaczyć zapowiedziany
obrazek. Wreszcie jest.
Gratulacje.
Nie będę Cię wychwalała ale jest prześliczny.
Czy mogłabyś zdradzić, gdzie można zdobyć wzorek do wyszycia? Chętnie
dołączę ten obraz do swojej priorytetowej listy.

A warsztat miał pracować nad wzorem dla przyjaciółki. I dlaczego jeszcze nic
nie wiadomo? Czyżbyś zmieniła plany?

Życzę powodzenia przy następnych pracach.

Ela

1. Data: 2002-07-21 07:36:13

Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia <g...@p...ats.pl> napisał(a):

> [...]
> kolorow i prawie 5 miesięcy krzyżykowania, ale warto było, bo efekt
> jest super /może zdjęcie tego nie oddaje, ale skromnie mowiąc obraz

Że wspaniały to mało powiedziane - jest niesamowity ! Zazdroszczę
wytrtwałości i zacięcia ....

dzięki za wspaniałe wrażenia estetyczne ;-)

Anka

1. Data: 2002-07-21 08:39:16

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, czy Ty nigdy nie śpisz?

Śpię, ale bardzo mało.
Reszta na priv.

Ela

1. Data: 2002-07-21 08:39:45

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2002 01:07:17 +0200, "ela0626" <e...@i...pl>
napisał(a):

>Witaj Ma?gosiu.
>
>Zaglada?am ostatnio dos? cz?sto na Twoja stron? aby zobaczy? zapowiedziany
>obrazek. Wreszcie jest.
>Gratulacje.
>Nie b?d? Ci? wychwala?a ale jest przesliczny.
>Czy mog?abys zdradzi?, gdzie mo?na zdoby? wzorek do wyszycia? Ch?tnie
>do?lacz? ten obraz do swojej priorytetowej listy.
>
>A warsztat mia? pracowa? nad wzorem dla przyjació?ki. I dlaczego jeszcze nic
>nie wiadomo? Czy?bys zmieni?a plany?
>
>?ycz? powodzenia przy nast?pnych pracach.
>
>Ela

Elu, czy Ty nigdy nie śpisz?
Oczywiście,ze podeślę Ci wzór ale na priva ., ponieważ jest on
miejscami trochę zamazany i nie nadaje się na serwerek, ale te drobne
niedogodności wytrwałej i doświadczonej hafciarce nie będą
przeszkadzały. Mozna się domyśleć jaki kolor użyć i nie zmieni to
napewno efektu.
Co do obrazku który robię dla przyjaciółki to nie mogę go narazie
umieścić na stronce, bo ona często odwiedza moją stronę i poprostu nie
byloby niespodzianki.
Gosia

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2002-07-21 10:01:08

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorow i prawie 5 miesięcy krzyżykowania, ale warto było, bo efekt
> jest super /może zdjęcie tego nie oddaje, ale skromnie mowiąc obraz

Gratuluję pięknego dzieła. Kilka razy widziałam fragmenty. które
zamieszczałaś w trakcie robienia - ale efekt końcowy jest zwalający z nóg
:)))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-07-21 14:00:00

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym pochwalić się moim nowo wykrzyżykowanym obrazem - Pan
> Jezus w koronie cierniowej. Można go zobaczyc na mojej stronce. Nie

Jejku!
To musi być wspaniałe uczucie, jak postawi się sie tez ostatni krzyżyk
w takim większym dziele. Ja jeszcze nie robiłam większego, tylko
mniejsze. Życzę następnych przynajmniej równie udanych!!

--
x. .x
xxx'xxx

1. Data: 2002-07-21 17:42:31

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <g...@p...ats.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolorow i prawie 5 miesięcy krzyżykowania, ale warto było, bo efekt
> jest super /może zdjęcie tego nie oddaje, ale skromnie mowiąc obraz

Padam na kolana i chylę głowę z podziwem:))) Cuda:))))
Kinga (Wrocław)

Witam wszystkich :)
Bokserek i jamnik
2 adresy