skóra

1. Data: 2004-03-12 14:19:45

Temat: skóra
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytałam w gazecie,że nie powinno się trzeć pięt pumeksem w brew pozorom
gdyż jest to sygnał dla skóry - aby wytwarzac więcej naskórka, w
konsekwencji skóra staje sie coraz twardsza i teraz moje pytanko: zauważyłąm
ostatnio ,że moja skóra twarzy stała się jakby " twardsza" nie wiem
dlaczego, często stosuję peeling ( 3x w tygodniu , cera mieszana) i po
przeczytaniu w/w artykułu zaczęłam się zastanawiać czy to nie to......zbyt
częsty peeling jak myślicie?

1. Data: 2004-03-12 14:48:54

Temat: Re: skóra
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> przeczytaniu w/w artykułu zaczęłam się zastanawiać czy to nie to......zbyt
> częsty peeling jak myślicie?

Moze byc, zwlaszcza jak peeling jest gruboziarnisty. Moze lepiej
zluszczac skore twarzy peelingiem enzymatyznym, albo kremem z
delikatnymi kwasami ?

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-03-12 15:53:38

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-12 15:19, Użytkownik Aneta napisał:
> przeczytałam w gazecie,że nie powinno się trzeć pięt pumeksem w brew pozorom
> gdyż jest to sygnał dla skóry - aby wytwarzac więcej naskórka, w
> konsekwencji skóra staje sie coraz twardsza

Ta kwestia mnie samą interesuje, więc będę śledzić wątek, ale...

często stosuję peeling ( 3x w tygodniu , cera mieszana)

Tutaj, wyrocznią nie jestem, ale też osobą z cerą mieszaną i słyszałam,
że zbyt częsty peeling tylko powoduje większe przetłuszczanie się skóry.
Peelingiem "obdzierasz" skórę z jej wszystkich warstw ochronnych,
złuszczając również martwy naskórek, wtedy ona reaguje zwiększonym
wydzielaniem sebum dla równowagi. Podobno już raz w tygodniu peeling to
często.

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl Jabber::t...@j...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-03-12 20:02:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tekla wrote:
> [...]
> wtedy ona reaguje zwiększonym wydzielaniem sebum dla równowagi.
> Podobno już raz w tygodniu peeling to często.

Trudno się w tym połapać. Ja przez dłuższy czas byłam uprzedzona do
peelingów i bardzo ich nie lubiłam. Jak po raz pierwszy poszłam do
kosmetyczki, dowiedziałam się, że powinnam stosować peeling żeby "odświeżać"
skórę i lepiej ją przygotowywać na resztę zabiegów pielęgnacyjnych.
Podejrzewam, że większość kosmetyczek podziela to zdanie. Ciągle się słyszy,
że peeling to cudo i powinno się go robić regularnie. Ja robię raczej
rzadko, i chyba robię dobrze, na to wynika. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-13 11:14:21

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że peeling to cudo i powinno się go robić regularnie. Ja robię raczej
> rzadko, i chyba robię dobrze, na to wynika. ;-)

A ja wcale nie robie, tylko masuje twarz specjalna szczoteczka do tego
przeznaczona i mysle ze ona lepiej przygotowuje cere do wszelkich kuracji.
Buzka po takiej kuracji jest gladziutka.
Ale ta szczoteczka nadaje sie tylko dla "gruboskornych" ;) tzn dla tlustej
lub mieszanej cery, raczej nie dla naczynkowej.

Pozdrawiam Beata

wody perfumowane Avon
Re: fryzjer- Lodz
Liposyne ?