skóra głowy - problem

1. Data: 2002-09-29 13:13:02

Temat: skóra głowy - problem
Od: "Aries" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu zauwazylem u siebie na skórze głowy krostki, wypryski.
Dolegliwosc utrzymuje sie juz 2 miesiące. Pomyslalem ze moze uczulenie na
szampon. Zmienialem szampon na inny ale dolegliwosc nie znika. Co do ...
jest? Co mozna w tej sytuacji zrobic?
pzdr

Aries

1. Data: 2002-09-29 22:21:28

Temat: Re: skóra głowy - problem
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aries napisał(a):

> Zmienialem szampon na inny ale dolegliwosc nie znika

wiesz, moze ten inny szampon tez ma skladnik uczulajacy.

A moze, jesli to uczulenie, nie jestes uczulona na szampon, a na cos
innego?

Z alergiami to moga rozne rzeczy sie dziac.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-29 22:32:09

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ napisał(a):

> Z alergiami to moga rozne rzeczy sie dziac.

ah, przypomina mi sie historia dziewczyny, ktora kupila sobie szampon
na ziołach, umyła głowe i dostala szoku. Nie przezyła.

:(

1. Data: 2002-09-30 07:00:55

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ah, przypomina mi sie historia dziewczyny, ktora kupila sobie szampon
> na ziołach, umyła głowe i dostala szoku. Nie przezyła.

Zmrozilo mnie. Nie zartujesz? Szoku takiego chemicznego?

Kruszyna
(ktora tylko ziolowymi...)

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-30 07:04:45

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aries" <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> szampon. Zmienialem szampon na inny ale dolegliwosc nie znika. Co do ...

pojsc do dermatologa
pozdr.Ilona

1. Data: 2002-09-30 08:46:21

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka napisał(a):

> Nie zartujesz? Szoku takiego chemicznego?

tak. Szoku anafilaktycznego ( lub cos w tym stylu, zawsze przekrecam
to slowo ;)

Ale skoro od dawna myjesz takimi szamponami, raczej jestes bezpieczna.
;)

Przyklad tej dziewczyny jest naprawde ekstremalny i drastyczny,

1. Data: 2002-09-30 10:02:34

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezu, co to musiala byc za alergia.....

> Ale skoro od dawna myjesz takimi szamponami, raczej jestes bezpieczna.
> ;)

Uffff, przywrociles mi spokoj ducha ;))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-30 13:10:29

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aries" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegos czasu zauwazylem u siebie na skórze głowy krostki, wypryski.

takie doleglwoci towarzyszyły megmu mezczyźnie gdy smarował włosy
badziewiastym żelem do włosów. Przestał używac żelu przez jakiś czas i
przeszło. Teraz już nie załuje wydać 15 zł na żel Loreala. Pomogło.

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-09-30 14:16:08

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Aries:
> [...]
> szampon. Zmienialem szampon na inny ale dolegliwosc nie znika. Co do ...

1. Iść do dermatologa. Masz stan zapalny na głowie i trzeba
to wyleczyć.
2. Kupić szampon Seboderm, jeśli krostkom towarzyszy łojotok.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-10-05 18:58:13

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ napisał(a) w wiadomości: ...

> ah, przypomina mi sie historia dziewczyny, ktora kupila sobie szampon
>na ziołach, umyła głowe i dostala szoku. Nie przezyła.
>
>:(

Witam!
Przypomniało mi się co koleżanka opowiadała: była ze znajomymi nad morzem,
kilka osób z racji problemów żołądkowych brało jakiś środek przeczyszczający
ziołowy, dostepny bez recepty, jedna z dziewczyn tez wzieła to [pierwszy raz
w życiu] i ledwie przezyła. Spuchła tak że omal się nie udusiła, podobno
rejestratorka nie bardzo chciała wysłać karetkę bo przecież to tylko środek
ziołowy. Jej sie udało.
pozdrawiam ''nieziółkowo''
alda

ratunek dla włosów...