skóra mieszana-proszę o poradę

1. Data: 2003-09-16 13:46:16

Temat: skóra mieszana-proszę o poradę
Od: "AS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki.

Ponieważ wszystkie kosmetyki do buźki mi się prawie kończą - to chcę zakupić
nowe.

Mam skórę mieszaną - tzn. czoło zupełnie tłuste - śwecące, zaś reszta można
powiedziec normalna - napewno nie świecąca.

Jeżeli chodzi o resztę - to najbardziej mi odpowiada krem NIVEA SOFT - ale
czoło zostaje - używałam matujących róznych firm, pondsa, Vichy - nic nie
pomaga.

Chcę zakupić La Roche z kwasami owocowymi - na samo czółko - ale nie wiem
czy on też mi pomoże.

A może czoło przemywać tylko tonikiem do cery tłustej i trądzikowej, żeby
wysuszył je-ale to też nie wyjście na dłuższy czas...

Co Wy na to?

Z góry dzięki za porady.

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2003-09-16 14:02:21

Temat: Re: skóra mieszana-proszę o porad
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mam skore mieszana. I odkad uzywam reguralnie toniku bezalkoholowego
(polecam dermiki mat-b) codziennie rano i wieczorem, na noc uzywam kremu
odzywczego (daxa) raz w tygodniu robie peeling enzymatyczny i nakladam gruba
warstwa na noc maseczke nawilzajaca (polecam daxa) a na dzien stosuje tylko
krem nawilzajacy (iwostin ale polecam ci matujacy galenic mialam probke i
byl naprawde niezly) to jakos kondycja buzi mi sie poprawila bardzo a do
tego naprawde mniej sie swieci czy tez poci bo tak te zbywalo. Dodatkowo
uzywam pudru sypkiego zeby byc juz calkiem matowa ale tak naprawde robie to
sporadycznie jak sobie przypomne :). Mysle ze najwazniejsza jest
systematycznosc w zwalczaniu pewnych niedoskonalosci skory. Aha i odradzam
ci La Roch Posey jesli nie masz problemow ze skora w sensie pryszczy etc.
Moja kosmetyczka mi odradzila zupelnie bo powiedziala ze sobie zrobie
krzywde bo pryszczy nie mam (kurcze ostatnio nawet w okresie okresowym sie
nie pojawiaja). I polecam oczywiscie zabieg oczyszczania raz na jakis czas.
Pomaga.

Izis_

1. Data: 2003-09-16 14:19:50

Od: "AS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję Ci za tak wyczerpującą radę.

A mi moja kosmetyczka poleciła ten krem La Rocha - to ja już zupełnie nie
rozumiem. Mam próbkę to spróbuję zastosować. Co do trądziku - to normalnie
go nie mam - robią mi sie czasami krostki-ale to jeżeli chodzi o okres, czy
złe odżywianie. Czasami mnie wkurzają-ale te nieliczne mogę znieść-gorzej ze
swiecącym czołem.

Może w końcu zwalczę to co mnie denerwuje.

Jeszcze raz dzięki
AS

1. Data: 2003-09-16 15:35:01

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Effaclar k La Roche Posay (nad tym kremem się zastanawiasz?) nie matuje, nie
reguluje wydzielania łoju. Dlatego może nie spełnić Twoich oczekiwań, mimo
że to dobry specyfik (ale na inne problemy).
spróbuj czegoś regulującego,np. Biodermine na drożdżach (apteka) lub Dermika
Mat B.

1. Data: 2003-09-16 16:52:58

Temat: Re: skóra mieszana-proszę o poradę
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AS" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> A może czoło przemywać tylko tonikiem do cery tłustej i
> trądzikowej, żeby wysuszył je-ale to też nie wyjście na dłuższy
> czas...
>
> Co Wy na to?

Nie, sam tonik nie wystarczy. Musisz nawilżać skórę jakimś delikatnym
kremem. Ja mam cerę mieszaną i stosuję obecnie krem Garnier do skóry
normalnej i mieszanej. Seria klasyczna. Krem bardzo dobrze się sprawdza, nie
zostawia na twarzy tłustej warstwy i skutecznie nawilża oraz odżywia. Jednak
nie zlikwiduje błyszczenia się skóry. Zresztą nie można stosować tylko i
wyłącznie kosmetyków matujących. Najlepszym wyjściem jest używanie
normalnego kremu nawilżającego, ale ważne żeby był lekki i bez żadnej
zawartości tłuszczu. A dodatkowo w ciągu dnia stosować bibułki matujące.
Takie rozwiązanie, przynajmniej w moim, przypadku sprawdza się idealnie. A
bibułki produkuje prawie każda firma kosmetyczna. Ja używałam takich z
zieloną herbatą.

Elvira

1. Data: 2003-09-16 16:56:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

AS napisala:

>A może czoło przemywać tylko tonikiem do cery tłustej i trądzikowej, żeby
>wysuszył je-ale to też nie wyjście na dłuższy czas...

A moze sprobuj krem do strefy T z Yves Rocher ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-16 16:58:42

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> I polecam oczywiscie zabieg oczyszczania raz na jakis czas.
> Pomaga.
>

> Izis_

A ja ten zabieg odradzam, zresztą słyszałam, że wyrządza skórze więcej
szkody niż pożytku. Po samym zabiegu wygląda się mało atrakcyjnie, żeby nie
napisać po prostu brzydko. U mnie twarz goiła się dosyć długo, więc przez
pewien czas miałam zaognioną i czerwoną skórę. Oczyszczanie bardzo podrażnia
cerę, a ponadto powoduje, że wypryski tworzą się częściej. Myślę, że to nie
jest dobre rozwiązanie. Lepiej stosować kosmetyki antybakteryjne i robić
sobie peeling. A gdy ktoś ma pryszcze i inne tego typu defekty na skórze, to
najlepsza jest wizyta u dermatologa. Dobry lekarz przepisze skuteczny
środek, dzięki któremu raz na zawsze rozprawimy się z niedoskonałościami
cery. Dlatego w wątku o oczyszczaniu cery pytałam się jakie inne zabiegi
można polecić dla cery mieszanej lub tłustej.

Elvira

1. Data: 2003-09-16 18:42:01

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reguluje wydzielania łoju. Dlatego może nie spełnić Twoich oczekiwań, mimo
> że to dobry specyfik (ale na inne problemy).

Na jakie? bo ja wlasnie zastanawialam sie nad kupnem tego kremu gdyz mam
mieszana, blyszczaca, tradzikowa cere. Prosze wiec o rade.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-09-16 19:06:10

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jakie? bo ja wlasnie zastanawialam sie nad kupnem tego kremu gdyz mam
> mieszana, blyszczaca, tradzikowa cere.

na zaskórniki, wypryski, grudki, lekkie przebarwienia. jesli chodzi o
matowienie, to po kuracji kwasami, skóra może wręcz sprawiać wrażenie
bardziej przetłuszczającej się, bo łój zamiast zalegać w gruczołach
zatkanych zaskórnikami, wypływa swobodnie czystymi porami na skórę...

1. Data: 2003-09-16 20:04:48

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Elvira wrote:

> [...]
> cery. Dlatego w wątku o oczyszczaniu cery pytałam się jakie inne zabiegi
> można polecić dla cery mieszanej lub tłustej.

No to ja mam inne doswiadczenia - regularne oczyszczanie bardzo
zmniejszylo ilosc i czestosc wypryskow. A ze dlugo sie goi, to moze
kosmetyczka nie dosc delikatna? Ja po niektorych mialam przez tydzien
twarz, jakbym wpadla w drut kolczasty, a przy mojej obecnej juz
nastepnego dnia malo co widac ^_^

Aha, zeby nie bylo: do kosmetyczki wyslala mnie (i polecila ta dobra)
dermatolog.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman